פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחירי כרטיס "חופשי-חודשי" לא משולב בקו פרדס חנה-הרצליה נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-30 לחודש שעבר, רכשתי כרטיס חופשי חודש בקו הרשום בכותרת.
להפתעתי המחיר טיפס עד לסכום המגוחך של-611 שקלים, התירוץ לכך,
עליית מחירי הדלק.
באיזשהו אופן, המחיר לת"א עלה רק ל-585 שקלים, כאשר חודש לפני המחיר
לכרטיס מהסוג הנ"ל, היה זהה גם לתל-אביב וגם להרצליה, איך זה יכול להיות שהמחיר טיפס כ"כ גבוה בשביל הנוסעים בהרצליה?
בנוסף, הסתכלתי היום באתר הרכבת ומשום מה, האתר חזר להציג מחיר זהה
לשל קו תל-אביב, 585 ש"ח.
הם רוצים לעשות עלינו מכה ראשונית או משהו ואז להחזיר את המחיר כאילו כלום לא קרה?
בשיחה עם מוקד השירות שלהם, נמסר לי כי מדובר ב"תקלה באתר",
האם האתר לא מחייב אותם משפטית למחיר כמו תווית מחיר לא נכונה בחנות?
מה פשר העניין הזה?!!?!?
כספי סוג הנזק :
פיצוי על ההפרש, על סך 26 שקלים חדשים. פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.

בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.



בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה