פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אייחורים ורמת שירות נושא התלונה:
רוזנברג ניצן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אין ספק כשרואים את קרונות הרכבת וגם חלק מתחנות הרכבת המודרניות אפשר להתרשם ולהבחין במהפכה שחלה באמצעי התחבורה הכל כך חשוב...
אך לחלקנו שנוסעים באופן תדיר ויומיומי ברכבת זהו סיוט ומטרד...
האיחורים בלתי נסבלים ומהווים נורמה קבועה לחלוטין בשירות זה...
מ5 דקות ומעלה אם אינם מסוגלים לעמוד בזמנים שהם קובעים לעצמם שישנו את לוח הזמנים מתוך הבנה שזהו הזמן האמיתי שלוקח לרכבת להגיע מתחנה לתחנה אבל להחזיק בלוח זמנים לא ריאלי רק כדי להתגאות בזמני נסיעה קצרים לא מועיל לאף אחד.
אוסיף לזה שפעם או פעמיים יצא לי ליסוע ברכבת שנראה שהוציאו אותה ממוזיאון הרכבת וספק אם בטוחה הנסיעה איתה
עוד תלונה ספציפית היא לגבי עדכון השלטים - אמצעי זה הוא הקשר היחידי בין הנוסע לרכבות הנוסעים המאחרות לבוא וחוסר עדכון שלהם מבלבל אותו יתר על המידה, ובתחנת השלום ישנו שלט קטן בכל רציף המסוגל להכיל לא יותר מאשר שתי שורות טקסט כלומר לבשר על בואן ואיחורן של שתי רכבות בלבד... מה ששאיר את הנוסע בבועה חסרת וודאות של מספר דקות מההווה העכשיו
אם אנשי הרכבת מכבדים את עבודתם ואת יכולתם שיתחילו לעשות מהפכה גם בשירות.. ושיעשו את המפכה התחבורתית הכל כך חשובה הזאת לשלמה יותר
איחורי הרכבת גורמים לרבים מהנוסעים לנזקים באיבוד זמן ויותר מזה לאיבוד כסף באיחורים לעבודה
רצינות בניהול המוסד הזה פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה