פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יעל גורן נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
בית שמש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בני, העולה לכיתה ט', ילמד בישיבה לאומנויות בתל אביב (מפני שהוא מוכשר בציור ואין מקום מתאים בבית שמש) כאשר אנו גרים בבית שמש.
לצערי הרב, ההנחה היחידה שניתנת לתלמידים היא כרטיסיה (20 נסיעות ב190 ש"). אך, תלמידים צריכים לסוע יום יום ללימודים ולא כמה פעמים בשבוע. סה"כ 12 נסיעות בשבוע (6 ימים 2 כיוונים) ועוד נסיעה פנימית (150 ש"ח לחודש) סה"כ יוצא סכום של 650 ש"ח עם כרטיסיות כאשר מנוי חופשי לכלל האוכלוסיות ללא הנחה היא 494 ש"ח ומשולב עם אוטובוס הוא 556 ש"ח.
למה לא להתחשב בתלמידים באמת ולתת להם הנחה אמיתית לתלמיד המגיע ללימודיו יום יום ולא פעמיים בשבוע ולעשות לו חופשי חודשי בחצי מחיר !!!! (כפי שנהוג בארצות ארחות כמו הארץ ממנה הגעתי-בלגיה, וכפי שיש מערים אחרות !) אם יש בחצי מחיר לגימלאים ונכים, למה לא מגיע גם לתלמידים שגם ככה צריכים לשלם בנוסף לכך תשלומים רבים על לימודים עצמם אוכל וכדו' (ולומדים עד מאוחר בערב !). אודה לכם מאוד וכך גם חברים רבים שנוסעים מכאן לשם גם כן ועוד תלמידים שלא נוסעים רק בגלל המחיר הרב.
תודה מראש
כספי סוג הנזק :
הורדת סכום החופשי חודשי לחצי מחיר פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.

בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.



בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
רכבת ישראל
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה