פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוקי תחנות החלפה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ד' 20.8.08 נעצרתי ע"י הפקח ברכבת של 06:30 שלא עוצרת בבנימינה בגלל שהכרטיס שלי היתה לבית יהושע. התכוונתי לחזור לבית יהושע מתחנת אוניברסיטה-ת"א. למה רכבת ישראל לא מתאם את מדיניותה לנוחיות הנוסע כל עוד שהמחיר הכרטיס מנהריה לת"א שווה בדיוק למחיר הכרטיס מנהריה לבית יהושע? במצב כזה לשלם פי שלוש אותו המחיר לתחנה הבאה עוד פעם בגלל אי גמישות לא הגיוני?
עלבון סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.

בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.



בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה