|
|
|
|
|
|
גיל נוער |
נושא התלונה: |
יום ראשון 31 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום בתחנת להבים ביתי בת ה-14 וחברותיה התבקשו לשלם כרטיס מבוגר.
נאמר לה שברכבת ישראל נער/ה מוגדר ילד/ה עד גיל 10 .
מוזר מאוד.
כמה נערים ונערות בגיל זה מפרנסים את עצמם?
האם כך מעודדת רכבת ישראל את תושבי הפירפריה להשתמש בשירותיה ?
אשמח אם תשונה ההחלטה על גיל נוער לפחות לגיל 18
|
כספי |
סוג הנזק : |
כרטיסי נוער לילדים עד גיל 18 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
רכבת ישראל |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.
בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.
בכבוד רב,
|
תגובה: |
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.
וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
|
פתרון: |
|
|
|