פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גיל נוער נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
היום בתחנת להבים ביתי בת ה-14 וחברותיה התבקשו לשלם כרטיס מבוגר.
נאמר לה שברכבת ישראל נער/ה מוגדר ילד/ה עד גיל 10 .

מוזר מאוד.
כמה נערים ונערות בגיל זה מפרנסים את עצמם?
האם כך מעודדת רכבת ישראל את תושבי הפירפריה להשתמש בשירותיה ?
אשמח אם תשונה ההחלטה על גיל נוער לפחות לגיל 18



כספי סוג הנזק :
כרטיסי נוער לילדים עד גיל 18 פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.

בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.



בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה