פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרכבת לא עונה לפניות הציבור - גם לא המנכ"ל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
העתק מכתב ששלחתי למנכ"ל הרכבת לפני למעלה משבועיים - כל נסיונותי לקבל תשובות, גם על פניות מלפני 9 חדשים עלו בתוהו. הרכבת מתנהלת כמו עסק פרטי של מישהו, וכל זה מכספנו!
4/11/2005
אל
מנכ"ל רכבת ישראל - מר עופר עופר לינצבסקי

הנדון: תלונות אל רכבת ישראל


שלום רב!

בחדשים האחרונים פניתי מספר פעמים לרכבת בנושאים שונים.
לצערי, עד כה לא קיבלתי תשובה הולמת (ואף תשובה בכלל) בנושאים השונים.

יש לציין כי פניתי בנושא מס' רב מאוד של פעמים אל אגף פניות הציבור, ואף דיברתי בנושא עם האחראי – מר יריב אגמון. ומרות זאת, עד היום לא קיבלתי כל תשובה לפניותיי.

רכבת ישראל הינה חברה מסחרית – ונראה לי שחלק מהשירות שצריך להינתן על-ידה הוא הקשבה והתייחסות נאותה ללקוחותיה.

מעבר לכך, הרכבת הינה חברה ציבורית, הממומנת מכיסם של האזרחים, וביניהם גם אני, ולכן לא ייתכן מצב, שבו פנייה של אזרח אליכם לא תטופל ואף לא תענה.

בעייני הדברים חמורים מאוד, ויש לטפל בהם במקביל לטיפול המקצועי שמתקיים בכל הנושאים האחרים.

אני מקווה כי לאחר הפנייה אליך, הדברים אכן יתבררו ואני אקבל תשובות הולמות לפניותיי.

בברכה,

יניב מינקוב

מצורפים העתקי פניותיי לרכבת

טל' לבירורים: 052-8022364
[email protected]


25/8/2005

אל רכבת ישראל - פניות הציבור

הנדון: תלונה חוזרת

שלום רב.

בתאריך 14/3/2005 פניתי אליכם בתלונה בנוגע לאדני רכבת בקטע המסילה ב"ש-ק.גת. הפניה הועברה אליכם באמצעות האינטרנט ומייד לאחריה קיבלתי אישור על קבלתה ממר יריב אגמון.
במהלך השבועות הבאים פניתי אליכם מס' פעמים ע"מ לברר מה עלה בגורל הפניה. אולם בכל פנייה נאמר לי כי בגלל אירוע כלשהו (פסח, יום העצמאות, תאונה כזו או אחרת וכו') העניין מתעכב. כמו כן נאמר לי כי אין כל אפשרות לפנות אל מנהלי הרכבת בטלפון אלא בכתב בלבד. המשמעות בפועל היא שלא ניתן לקבל תשובה על הפנייה.
לפני כחודשיים דיברתי בטלפון עם מר יריב אגמון והעברתי לו את הסיפור. ע"פ בקשתו, שלחתי את הפנייה לרכבת שוב.
לצערי, עד היום, ולמרות ניסיונות רבים, עדיין לא קיבלתי תשובה לפנייתי.

ראשית, אבקש לברר האם ייתכן שחברה ציבורית כרכבת ישראל, הממומנת בין היתר מכספי שלי יכולה לנהוג כך? האם הפתרון היחיד העומד לרשותי הוא לפנות למבקר המדינה או למשטרה?

שנית, אבקש, עדיין, לקבל תשובה על שאלתי - מדוע במשך חדשים רבים שרויים אדני רכבת ישנים (מבטון) לאורך מסילת הרכבת המחברת בין ב"ש לק.גת. מן הראוי שרכבת ישראל תדאג לאסוף את האשפה שיצרה הפוגעת בנוף ובסביבה.

אני מקווה שהפעם אקבל תשובה כלשהי, ושזו תגיע במהרה!

בברכה,
יניב מינקוב

טל' לבירורים 052-8022364




7/10/2005

אל רכבת ישראל - פניות הציבור
מנהל תחנת הרכבת באר-שבע אוניברסיטה

הנדון: עבודות בנייה בתחנת באר-שבע האוניברסיטה

שלום רב.

לפני כשבועיים פתחתם לציבור את תחנת הרכבת החדשה באר-שבע אוניברסיטה.
כסטודנט באוניברסיטה אני מרוצה מאוד מהשיפור ומצפה בכיליון עיניים לסיום העבודות ולחיבור התחנה לקמפוס.

בעת הזו, עוד לפני סיום העבודות, ברצוני להסב את תשומת לבכם לעבודות הריצוף מחוץ לשטח התחנה ועל גבי הרציפים. עבודות אלו (בוצעו באבנים משתלבות בסגנון 'אקרשטיין') בוצעות בצורה חובבנית ביותר. במקומות רבים יש רווחים בין האריחים, אריחים שבורים, חיתוך עקום של קווי אריח ועוד כהנה וכהנה.
נראה כי יש לטפל בבעיה כעת, ולפני שחברות הבנייה יקבלו את התשלום על העבודה.
מן הראוי כי היום - בישראל 2005 חברת רכבת ישראל לא תתפשר על איכות העבודה, שעליה משלמים כולנו, לטובת הנוסעים ולטובת המדינה.

אשמח להציג לכם את הדברים בשטח, במידת הצורך.


בברכת שנה טובה וגמר חתימה טובה,
יניב מינקוב

מבצע נחשון 52/40, ב"ש 84457

טל' לבירורים 052-8022364



25/8/2005

אל רכבת ישראל - פניות הציבור

הנדון: החזר עלות נסיעה עקב איחור ברכבת

שלום רב.

בתאריך 17/8/2005 נסעתי ברכבת מתחנת באר-שבע להרצליה.

כמו פעמים רבות בזמן האחרון הרכבת התעכבה בדרך, אולם הפעם האיחור היה גדול במיוחד, כך שהגעתי להרצליה בשעה 22:20 - כשעה לאחר המועד המתוכנן.

כאשר הגעתי להרצליה, ביקשתי כמקובל במקרים כאלה, לקבל החזר ערך הכרטיס, אולם נאמר לי כי רק מנהל התחנה יכול לאשר זאת והוא כבר עזב את התחנה.
גם בתחנת באר-שבע ניסיתי לקבל החזר זה, ושם נאמר לי כי ההחזר ניתן רק בתחנת הרצליה.

אבקשכם לברר את העניין ולוודא שאקבל את ההחזר בסך 30.50 ש"ח.

כספי סוג הנזק :
מענה ללקוח וטיפול בבעיות פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה