פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחסו של מהנל התחנה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הנני חגית רוזנר נסעתי ברכבת ביחד עם שתי בנותיי (הגדולה בת 5 שנים והקטנה בת 4 חודשים

מתחנת חדרה מערב לב"ש מרכז ביום שישי 19.9.08 שיצאה בשעה 10:17 מחדרה

בתחנת לוד התעכבה הרכבת בגלל תקלה טכנית ברכבת אחרת שבמסלול הנסיעה כ-45 דקות

דהיינו הגעתי ליעדי רק בשעה 13:04 באיחור של חצי שעה מהשעה המקורית

בתור בת לאמא שנוסעת המון ברכבת ובגלל האיחורים הרבים של רכבת ישראל אני יודעת שכאשר ישנו איחור

מעל חצי שעה מגיע לי את כרטיס הנסיעה בחזרה

בסיום הנסיעה ניגשנו קבוצה של אנשים לחדר מנהל התחנה המתנו כ-5 דקות עד שבחורה אחת נכנסה ואמרה

שמנהל התחנה אמר לה להגיע ביום ראשון לקחת את הכרטיס

ביציאתנו לבדוק איפה הוא אנו רואים אותו על הרציף של הרכבת הולך לאורך הרציף (היציאה מהתחנה

ביקשנו ממנו שיגיע והוא מסמן לנו מרחוק עם היד להגיע ביום ראשון עד שהמבוגר בחבורה צעק "אדיוט

מנהל התחנה עשה את דרכו אלינו ושאל אותו מה האמרת? המבוגר אמר "מה ששמעת" אז מנהל התחנה ענה לו

אתה לא תקבל את הכרטיס

בפנייתי אליו שאני עם תינוקת לא אוכל להגיע ביום א' זה לא עניין אותו הרבה והוא פשוט הפנה את גבו ועזב את התחנה חשבנו שהוא תכף יחזור וביציאתנו את רואים אותו צועד לכיוון תחנת האוטובוסים אגד

כשביקשתי משני מאבטחי התחנה איך קוראים למנהל התחנה נענתי בתשובה מאוד מפתיעה "לא יודע" מוזר שעובד בתחנת רכבת לא יודע את שמו של המנהל שלו
את אותו המקרה קרה לאימי שהגיעה מחדרה ביום שישי והיא חכתה למנהל ב"ש שאמר לה להגיע ביום ראשון כאשר אימי מסיימת

את ביקורה אצלי במוצאי שבת.

אני מבינה את ההתעלמות שלכם ומהדחיה על מנת שאנשים לא יגיעו לקבל את הפיצוי שלהם אבל בתור באר שבעית אני אלך ואדרוש

את הפיצוי

מה שמרתיח אותי זה יחסו של המנהל שהוא עובד ציבור שנדרש לתת את השירות הטוב ביותר. כאשר ישנה תקלה שכזאת שידועה לכם בזמן הנסיעה ישנה אפשרות להשאיר קופאית עד שהרכבת תגיעה זה כמו שאני לא קונה כרטיס להיום ומשלמת לכם בעוד יומיים



אני מצפה ממכתב זה שהנוגעים בדבר (מנהל התחנה והמאבטחים) ינזפו כי זו התנהגות שמשום מה חוזרת על עצמה



עוגמת נפש סוג הנזק :
שהנוגעים בדבר יינזפו פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.

בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.



בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה