פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קונים כרטיס רכבת נהריה ירושלים אך מגיעים רק לת"א כי הרכבת לירושלים יוצאת לפני נושא התלונה:
לב עופר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏21 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
21/9/08
למנכ"ל הרכבת שלומות
הנדון:רכבת ישראל מוכרת כרטיס מנהרייה לירושלים יציאה בשעה 07:00 הגעה 10:31 החלפה ב ת"א.העיתוי יום א בשבוע.
שאלת הטריוויה לקוראי
האם רכבת ישראל תוכל לצלוח בשלום ולחבר בין שתי הרכבות? (התשובה בהמשך)
בני הוא תלמיד פנימיית המחוננים שמיקומה 5 דקות הליכה מתחנת גן החיות התנכי אשר בירושלים.
בכל שבועיים בני יוצא לחופשה,הביתה
מאחר ודבר זה חוסך זמן וכסף בדקנו האם האפשרות הזאת אכן קיימת במציאות ולא רק באוויר(הברור נעשה בתחנת נהרייה ובפניות הציבור של הרכבת).וזה בטרם קניית הכרטיס והעלייה לסיוט(רכבת)ישראל
לרוע המזל האפשרות אינה קיימת בפועל הרכבת של נהרייה אינה מגיעה בזמן לרכבת המעבר לירושלים ואז על הבן שלי מוטלת הבעיה להגיע באמצעות אוטובוס לירושלים וזה לאחר שכבר קנה כרטיס רכבת מנהרייה לירושלים ושאל (בתחנת נהריה)האם זה יהיה בסדר כי לפני שבועיים קרה אותו הדבר.
בנוסף לכך התקשרתי הבוקר לשרות הלקוחות של רכבת ישראל ובקשתי שיטפלו בנושא,או לחילופין לא ימכרו את הכרטיס הזה בגלל אי אפשרות לבצע את זה.
פניתי ודיברתי עם שרות הלקוחות הארצי של "רכבת ישראל" עם בחורה בשם אירנה והיא אמרה שהיא תבדוק,אך כמובן שהרכבת לירושלים יצאה לפני הגעת הרכבת מנהרייה ושוב אנחנו קונים כרטיס לירושלים ושוב הכרטיס אינו מנוצל ושוב הבן חווה עוגמת נפש ומאחר לתחילת הלימודים ואנחנו משלמים כפול גם לרכבת וגם לאוטובוס.לאחר שבננו הגיע לת"א מנהרייה ,וכמובן שהרכבת לירושלים כבר יצאה התקשרתי שוב "לשרות הלקוחות" לשאול למה שוב הדבר קורה למרות הבקשה וההתרעה,אמרו לי פנה לפניות הציבור אך אני כבר הייתי בסרט הזה כבר בשנת הלימודים שעברה ועדין אני מחכה לתשובה שלא נדבר על טיפול,כמו כן שאלתי מה יהיה על הכסף שהלך לטמיון,והכסף הנוסף לאוטובוס,ומה התשובה "פניות הציבור" יש להוסיף שהרכבת הבאה היא כשעתיים יותר מאוחר,דבר הגורם כמובן לבן לאחר שלא נדבר שהובטח בתחנת נהרייה שהרכבת תגיע לירושלים ב10:31.
אנא בבקשה ממך טפל בנושא כי אני בעל בריאות לקויה(קישון)ואיני יכול לשאת בהתרגזויות שפוגעות ישירות בבריאותי ומצד שני רכבת ישראל (מנהלי משמרת בשרות לקוחות:שקמה ויוגב)צוחקת לי בפנים ואומרת לי במילים לא יפות קפוץ לי אתה ממש לא מעניין אותנו,אנחנו כחברה לא אחראיים על לוח הזמניים ואז מה שהרכבת לירושלים לעולם לא תיפגש עם הרכבת מנהרייה תמיד נמשיך למכור את הכרטיס ותמיד נגיד שהיא תגיע בשעה 10:31 לגן החיות התנכי למרות שזה לא יקרה,לא טוב לך אל תיסע. וזה מגיע מרשות בעלת תקציב של מיליארדים אך ניהול של בסטה דרג ז(יסלחו לי הבסטונרים על הפגיעה ברמת ניהולם).
בתודה מראש
עופר לב: בן 52 נשוי ואב ל4 בוגר כלכלה ומנהל,ניהול משאבי אנוש

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה