פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום מיותר ויחסבלתי הוגן בסניף בני ברק נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שילמתי מחיר מופקע בגלל בורות של פקידה ויחס בלתי הולם מצידה ומצד רכבת ישראל,זלזול באזרח,9 פעמים התקשרתי לברר בקשר לתלונה ששלחתי,פעמיים שלחתי פקס תזכורת,פעם אחת שוחחתי עם המנהל כמדומני אגמון או משהו כזה,מה עוד צריך לעשות כדי לזכות בטיפול הולם?
כספי סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה