פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ומזלזל מצד כרטיסן בשרות רכבת ישראל נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
,
שמי מורית , אני סטודנטית לתואר ראשון באוניברסיטת ת"א. ומשתמשת יום- יום בקו אשקלון- ת"א.
כחלק מהיותי סטודנטית עשיתי חישוב מה הכי כלכלי עבורי, האם לקנות חופשי חודשי או כרטיסיה, או שאולי עדיף לרכוש כרטיס בכל יום? מהסיבה הפשוטה שלפעמים אני חוזרת לקרית גת.
התייעצתי עם מפקח בתחנת אשקלון ועם קופאית בתחנת ת"א מרכז , כאשר הצגתי להם את ההתלבטות אמרו לי שניהם שמאחר ועלות הכרטיס זהה אין בעיה להשתמש באותו הכרטיס אשקלון-ת"א גם לקרית גת. רכשתי כרטיסיית 12 נסיעות. אשר רשום על כל כרטיס אשקלון-ת"א
היום, עליתי בתחנת ת"א השלום על הרכבת לקריית גת, רכבת מס 117 שיצאה בסביבות שעה 15:00 מת"א השלום.
עברתי נסיעה איומה, משפילה, עם עוגמת נפש איומה. תודות למר יהודה בן דוד הכרטיסן.
כאשר עבר יהודה בביקורת הכרטיסים, והצגתי לו את כרטיסי, הוא תחילה מחה על כך שהכרטיס לא תקף בקו זה.הסברתי לו שזה מוזר מאחר והתעניינתי בנושא ושני נציגים שעובדים ברכבת אמרו לי אחרת,הוספת כי אני מוכנה ללכת יחדיו למנהל תחנת קרית גת כשנגיע ולהבהיר את העניין,אך, יהודה דרש כי אשלם מייד את עלות הכרטיס"ולא יוריד אותי מייד" בתחנת לוד, אני מחיתי יש לציין ,באיפוק רב על העוול, ועל כך שהוטעתי, ושאברר את העניין במחלקת פניות הציבור, ומר יהודה בתגובה הרים את קולו ללא הרף, איים עלייי שארד מהרכבת "עכשיו"!!!! הוסיף איומים כגון "את תשלמי גם כפול 3"! בעוד אני בסה"כ כנראה נפלתי לאי הבנה, או חוסר תיאום משונה בין 3 עובדים שונים ברכבת. אנשים שישבו בקרון התערבו, העירו לו כי "הוא עובר את הגבול" מאחר והוא דיבר בצורה איומה, זלזל בחבריו לעבודה, ואני מצטטת" " מה הקופאית מבינה", "מיהו בכלל סדרן ברכבת- רק כזה שפותח וסוגר את השער"!- הגידו לי אתם כיצד אדם העובד ברכבת ומייצג מערכת מסוגל לזלזל בצורה כזו מופגנת ובפרהסיה בחבריו לעבודה?!?!?,
יהודה בן דוד הכרטיסן, השפיל אותי בפרהסיה, אותי, זו שתמיד מקפידה למלא את כל החובות, משלמת את כל הנדרש, ללא טיפת טקט או תודעה של ייצוגיות, במשך רוב הנסיעה (ת"א הגנה- קריית גת) הוא עמד מעליי דיבר בצורה איומה ומשפילה כאילו הייתי גנבת או עבריינית!!!!!.(בל נשכח ששילמתי עבור כרטיס מחיר זהה למחיר שדורש הקו)
בושה וחרפה שאדם שכמותו מייצג מערכת כמו רכבת ישראל,
אני מבינה לחלוטין כי ייתכן שקרתה אי הבנה,אך למרות זאת הייתי מצפה ממערכת כמו הרכבת שהתשובות לשאלות שקשורות בשירותים שהיא נותנת יהיו זהות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תגובה הולמת לכרטיסן יהודה בן דוד העובד בשרות הרכבת. והבהרה בקרב עובדי הרכבת , כך שהאינפורמציה הניתנת תהיה תואמת בכל התחנות. פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה