תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמני הרכבת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
בתאריך ה 28.12.08 לקחנו אני וחברתי את ילדנו לפסטיגל שהתקיים במרכז הירידים בשעה 9:15 . בחרנו לצערנו בדרך שאמורה להיות מהירה, נוחה וקלה - "רכבת ישראל" קנינו כרטיסים לשעה 8:36 מתחנת נתניה הרכבת הייתה אמורה הלגיע למרכז הירידים בשעה 8:56 .
הרכבת הגיעה בשעה 9:04 אך הגיעה מפלאה עד אפס מקום ותחנת הרכבת הייתה גם היא מלאה באנשים שניסו לעלות על הרכבת - לא הצלחנו לעלות על רכבת זו.

במערכת הכריזה הודיעו כי לרציף תכנס רכבת נוספת לכיוון תא בעוד כ 12דקות . בזמן הזה חברתי עברה לצד של הקופיאת כדי לקבל 50% הנחה על הכרטיס כי החל מהשעה 9:00 בבוקר המחיר הוא זול יותר (רכשנו 7 כרטיסים) . אחרי שחתמו לה על הכרטיס היא רצתה לחזור לצד השני של הרציף אבל עובדת ביטחון שהייתה במקום לא נתנה לה לעבור בטענה כי היא כבר "ניצלה " את הכרטיסים . חברתי הסבירה לה כי היא לא עלתה על הרכבת . חברתי הסכימה לקנות כרטיסים נוספים למרות שלא רצינו לחזור ברכבת . חברתי הסבירה לעובדת הביטחון שכדי שהיא תוכל לקנות עוד כרטיסים היא צריכה לעבור לצד השני כדי להביא את הארנק . עובדת הביטחון לא הסכימה לתת לה לעבור אחרי ויכוחים ואחרי שחברתי הסבירה לה שהרכבת כבר הגיעה לרציף עובדת הביטחון החילטה לתת לה לעבור להביא את הארנק כדי לרכוש כרטיסים נוספים (עובדת הביטחון השאירה את הכרטיסים אצלה כדי שחלילה לא נעלה לרכבת) מיותר לציין שאת הרכבת הזו שגם הייתה מלאה הפסדנו בזכות השרות המדהים שקיבלנו מעובדת הביטחון.
לבסוף הגיעה רכבת בשעה 10:50 שהייתה ריקה והיו לנו כרטיסים לעלות על הרכבת .
זה הזמן להזכיר כי הספטיגל התחיל בשעה 9:15 . הגענו לשיר השמיני של הפסטיגל (כשיש 10 שירים) הילדים התאכזבו בצורה שלא ניתן לתאר .
מלבד האכזבה הנוראית הבן הקטן שלי סובל מבעיה רפואית בראש וכתוצאה מההמתנה הממושכת בתחנת הרכבת הוא קיבל כאבי ראש והקיא במהלך כל היום. הילד סבל נורא לא הצליח לשבת בתוך אולם הפסטיגל בגלל כאבי הראש .
אחרי שנגמר הפסטיגל רצינו לפצות את הילדים שטיול בעזראלי ולקחנו רכבת ממרכז הירידים לעזראלי , הרכבת שהגיעה הייתה קטנה , ישנה , ללא מזגן או איורור אחר . הילדים הרגישו שהם עומדים להתעלף .
בשלב הזה נגמרו החוויות הנוראיות שלנו עם רכבת ישראל .
והחל משעות הערב התחיל התהליך המעייף של הגשת תלונה והרצון שלי לדבר עם משהו מהתלונות.
כשחזרנו לנתניה נכנסתי למנהל התחנה בבבקש לקבל טלפון שאפשר להתלונן קיבלתי את הטלפון של המוקד .
התקשרתי וענתה לי בחורה בשם מירית שהסבירה לי כי התלונה שלי תקבל טיפול אם אני אעביר אותה בכתב ואני אקבל תשובה תוך 30 יום לפחות . ברגע זה הייתה ממש המומה אני רוצה לקבל כרטיסים חדשים לפסטיגל כדי שאוכל לפצות את ילדי . והיא אומרת לי שרק עוד 30 יום אני אקבל תשובה .
ביקשתי לדבר עם מנהל והיא אמרה שיחזרו אלי .
בשעה 21:00 התקשרתי שוב כי מנהל לא חזר אלי ודיברתי עם שקמה אחמ"ש
וקיבלתי ממנה את אותה תשובה .
מיד אחרי השיחה עם שיקמה שלחתי את פנייתי במייל היום ה 31.12 התשובות שאני מקבלת מרכבת ישראל הם "הפניה שלך התקבלה תקבלי תשובה עוד מספר ימים" .
וכשאני מבקשת טלפון של משהו שאפשר לדבר או של לשכת המנכל או משהו מההנהלה אני מקבלת תשובה "אין עם מי לדבר"
הפיצוי שאני דורשת מרכבת ישראל הוא פיצוי מינמלי לעומת עוגמת הנפש אני , חברתי וילדנו עברנו . אני כבר לא מדברת על הנזק הכספי ששילמנו כרטיסים ולא ראינו פסטיגל , שהיינו צריכות לחזור ברכבת למרות שלא רצינו .
הפסטיגל בת"א בעוד שבוע מסתיים מלבד זאת אני בני צריך לעבור ניתוח בשבוע הבא כך שאחרי השבוע הזה כבר לא אוכל לתת לילדי את האפשרות להנות מהפסטיגל ולכן אני מבקשת לקבל תשובה היום או מחר .
במידה ולא אקבל תשובה עד מחר אלצץ לקנות כרטיסם נוספים לפסטיגל על חשבוני ואז אפנה לתביעה משפטית מול רכבת ישראל בגין עוגמת נפש .