פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלחתי לרכבת ישראל 2 כרטיסים כדי לקבל החזר כספי. לא קיבלתי החזר, ולא קבלתי כרטיסים. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: פניה לרכבת ישראל


ב-10.08.2005 שלחתי בקשה לרכבת ישראל להחזיר חצי מעלותו של שנים כרטיסים הלוך ושוב לנתב"ג: השתמשנו רק לכיוון אחד.

ב-14/09/2005 קיבלת תשובה ממר' יריב אגמון (מס' 000220057), שהכרטיסים מוחזרים ואני מוזמן להשתמש בהם כאשר אמצא לנכון בגלל שאין להם מגבלת מועד לשימוש.

אך מכתב היה בלי הכרטיסים המוחזרים !

טלפון מס' 03-6937955 של מר' יריב אגמון לו עונה.

4 פעמים דיברתי עם מחלקת פניות רכבת ישראל (עם מורן, קרין, אולגה, טלי) בלי תוצאה.

אני מבקש להחזיר לי את הכרטיסים או עלותם.

להחזיר או כסף או כרטיסים פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה