פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות לאזרח וכן תמיכה לטיפול בפשיעהcustomer.div נושא התלונה:
אפרתי נעם שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏03 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תחנת ראש העין כתובת:
ראש העין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי נעם אפרתי , בן 24 , תושב מושב חגור שנמצא בדרום השרון .
מאז התחלתי לעבוד בתל אביב מזה כמעט שנה , אני משתמש בשירות הרכבות על בסיס יומי כאשר אני מחנה בבוקר את רכבי בתחנת הרכבת של ראש העין , יורד בתחנת תל אביב ההגנה ובתום יום העבודה חוזר לתחנת ראש העין .

בתאריך ה-03.02.09 בתום יום העבודה , חזרתי לראש העין ומצאתי את רכבי כשעליו סימני פריצה.
פניתי במיידית בחזרה לתחנה בבקשה לעשות שימוש במצלמות האבטחה של התחנה את עבודתן אני מכיר מעולה היות ואני מתנדב במשמר האזרחי על בסיס קבוע במשטרת ראש העין וביצענו לא מעט פעילויות ממוקדות גם בתחנת הרכבת עצמה על מנת להפסיק את מכת הפריצות לרכב והוונדליזם לתחנה (גם בשיתוף עם שומר הרכבת) . התשובה שקיבלתי הייתה שזה חייב לעבור אישור של מנהל התחנה - דוד בן ארוש. השארתי לו את הפרטים שלי הכוללים טלפון סלולרי וביקשתי שיחזור אלי בהקדם כדי לבצע את הבדיקה. לאחר יומיים ומשזה לא חזר אלי השארתי שוב את פרטי האישיים (הפעם במשרדו- ולא אצל הפקידה / קופאית) . גם הפעם בחר שלא לחזור אלי !
החלטתי לפנות למוקד שירות הלקוחות על מנת לקבל את פרטיו של מנהל התחנה על מנת שאוכל לפנות אליו אני באופן אישי. כמובן שנעניתי בשלילה אך הנציג שדיבר איתי הבטיח לעשות בדיקה ולחזור אלי .
לאחר כמה שעות אכן חזר אלי ואמר שלא ניתן לעשות כלום היות וכבר עברו 5 ימים מאז המקרה והחומר ממצלמות האבטחה נמחק .

העבודה האיטית , חוסר הרצינות ואי מתן שירות לאזרח שגילו עובדי התחנה (הפקידה ומנהל התחנה) גרמו לכך שיאבד החומר שהיה יכול לעזור בפענוח הפריצה לרכבי שדרך אגב כלל בתוכו ציוד משטרתי .
עוגמת נפש , ביזיון , כספי , חוסר רצינות , חוסר אמינות סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה