שרות לקוחות |
נושא התלונה: |
יום שני 30 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 30 למרץ חסמו את כל כבישי הגישה לתחנת רכבת פאתי מודיעין מפאת עבודות בכביש. מלבד עידכון באינטרנט לא נמסרה הודעה לנוסעים העולים לרכבת, כמו כן תחנה זו המשיכה לפעול והמשיכו להוריד בה נוסעים על אף שאין דרך לצאת ממנה או להכנס אליה. תחנה זו היא תחנה מבודדת , לא באמצע עיר או התיישבות מסוג כל שהוא, אימי שעלתה על הרכבת מתל אביב ירדה לתומה בתחנה זו ואני בתה הייתי בדרכי לאסוף אותה. כשהתברר שאין כל דרך להגיע אליה, ורכבת זו היתה הרכבת אחת לפני האחרונה, אימי ניסתה לברר באיזה רציף עליה לעמוד כדי לא פספס את הרכבת האחרונה לתחנה הבאה במודיעין. לא היה בכל התחנה איש אחראי אחד. לא מנהל תחנה, לא קופאית. רק עובד ניקיון אחד, שדבריו לא היו ברורים. ניסיתי להתקשר למודיעין של הרכבת, ניסו ליצור קשר עם מנהל התחנה או עם הקופה, לא הציליחו ואמרו לי שאין בידם לעשות עוד דבר מלבד זה. לאחר כמה דקות יקרות הסכימו להעביר אותי למנהלת המשמרת, וגם היא ענתה בדיוק אותה התשובה. ניסיתי להבהיר לה שאימי "לכודה" בתחנה שבאחריות הרכבת ואין דרך להגיע לשם... מלבד האבסורד שבקיום תחנה שהיא בעצם לא תחנה כי אי אפשר לצאת ממנה או להגיע אליה, קיימת גם סכנה אמיתית שאימי לא תעמוד ברציף הנכון ותפספס את הרכבת האחרונה ואז באמת לא יהיה מה לעשות. שוב ושוב אחראית המשמרת אמרה שאין ביכולתה לעשות דבר כשהיא לא משיגה את האנשים הפועלים בתחנה. למזלנו אימי הצליחה לאחר שעה לתפוס את הרכבת הממשיכה למודיעין מרכז והכל במזל הסתיים בשלום. הייתי רוצה שמישהו יסביר לי את ההגיון בכל ההתנהלות המעוותת של רכבת ישראל. כמובן שאני חושבת שמגיע לאימי פיצוי על עוגמת הנפש הנוראית, והחשש המיותר בהמצאה בתחנה שוממת.
|
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|