פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור באשמת עובדי הרכבת נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב - האוניברסיטה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה- 3 באפריל אשתי ובננו הפעוט נסעו לאשקלון מתחנת תל אביב – האוניברסיטה.

הגענו אל התחנה ב – 10:05 עם הכוונה לעלות לרכבת של 10:11.

אשתי עברה את הבידוק הבטחוני, ורכשה כרטיס בזמן סביר (הקופאית הבהירה שיש לה עוד זמן).

מכיוון שאשתי לקחה את בננו בעגלה, היא נאלצה לעבור בדלת השירות ולא דרך הדלתות האוטומאטיות.

לצערנו לא היה מי שייפתח את דלת השרות (המיועדת גם לנכים), האיש נמצא רק לאחר 3 דקות, אשר הובילו לזה שאישתי פספסה את הרכבת ונאלצה לחכות שעה שלמה.



האם לא ראוי שיעמוד ליד דלת השירות אדם אשר יכול לפתוח אותה? מה היה קורה אם היו שם מספר נוסעים נוספים עם עגלות נכים או ילדים?

אין זו הפעם הראשונה בה אנו נתקלים בבעיות שירות קשות ברכבת... אין לכם גבול?

עוגמת נפש סוג הנזק :
שירות נורמאלי + התנצלות + פיצוי על אובדן הזמן פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה