פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארלוזורוב תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
אני גרה בירושלים ומשתמשת בשירותי הרכבת כבר 40 שנה ולעולם לא הייתה לי שום תלונה על השרות תמיד כולם היו אדיבים ונחמדים ונתנו חשק להמשיך ולהשתמש בשירותי הרכבת ,בערב חג פסח הגעתי מי"ם לארלוזורוב לקחת את הרכבת שיוצאת ב-8.00 בבוקר מתל אביב לנהריה שם משפחתי גרה .
הגעתי לתחנה ויש שם מכונה כזו ששם אפשר לקנות כרטיס בכרטיס אשראי ,עמדה שם עובדת מרכבת ישראל ששמה "חן מתוק " לצערי לא כשמה כן היא נהפוכו ,היא בדיוק התעסקה עם המכונה כנראה עדכנה שם כל מיני נתונים ניגשתי אליה ושאלתי אותה מתי אפשר יהיה להשתמש במכשיר היא ענתה לי בחוצפה והרימה עליי את הקול "את לא רואה שאני עושה משהו ?" שאלתי אותה למה את עונה לי ככה את אמורה לשרת אנשים אז היא ענתה לי אני אענה לך איך שאני רוצה ,אמרתי לה שאני חושבת שהיא ממש חוצפנית שהיא מרשה לעצמה להתנהג ככה ללקוחות שבעצם משלמים לה את המשכורת שלה . ברגע זה היא הראתה לי את התג שיש לה על החולצה בשיא הנועזות ואמרה לי אם את רוצה להתלונן אז בבקשה זה השם שלי .קודם כל אני רוצה להגיד שאני ממש מאוכזבת מרכבת ישראל שמעסיקים בחורה כזו חצופה שמרשה לעצמה לדבר כך ללקוחות דבר נוסף יש לציין שהיא ממש הרסה לי את המצב רוח וכל הדרך לנהריה פשוט ניסיתי להשיג את תלונות הציבור של הרכבת אבל הם עובדים רק אחרי החג זה מה שהתקליט אמר. מעולם לא ענו לי כך באף מקום שפניתי יש לציין שאני עובדת בכירה בחברת פזגז ירושלים ואנחנו משרתים לקוחות אני בטוחה שאם מישהו היה מעיז לדבר כך ללקוח באותו רגע הוא היה עף הביתה אצלנו השרות זה דבר ראשון במעלה ואני בטוחה שגם ברכבת ישראל כי שוב אני אומרת אני מאוד מרוצה מהשרות שלהם אבל הפעם התאכזבתי קשות .במצב המיתון שיש במדינה כרגע יש כל כך הרבה מפוטרים שמתים לפרנסה והגברת הצעירה הזו כנראה שלא יודעת כמה זה חשוב או שכנראה היא לא אוהבת את העבודה שלה.אני מבקשת בכל לשון של בקשה שתלונתי תגיע אל מנכ"ל הרכבת אני רוצה שהוא ינזוף בה על התנהגותה ואני מצפה ממנו שידאג שהיא תתנצל בפניי .
מחכה לתשובה ולטיפולכם המהיר
תודה
לחיאני חן שירה
עלבון סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה