פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בקשר ליעד הרכבת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תחנת אוניברסיטה מרכז הירידים כתובת:
תחנת אוניברסיטה מרכז הירידים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
ביום חמישי 14/5/09 היה אמור בני בן ה-15 לנסוע בפעם הראשונה בחייו ,לבדו ברכבת לב"ש. הגענו לתנת הרכבת אוניברסיטה מרכז-הירידים בשעה 10:30,בני רכש בקופה כרטיס ונאמר לו שהרכבת יוצאת בשעה 11:01 מרציף 2 . כיוון שזו היתה נסיעה ראשונה בחייו לבד ביקשנו רשות מהדייל שגם אני אכנס ואמתין איתו עד שתגיע הרכבת והדייל הסכים. הדייל חזר והסביר לבני שעליו להמתין ברציף מס' 2 והרכבת יוצאת בשעה 11:01 . המתנו יחד על הרציף ואכן בדיוק בשעה 11:01 ניכנסה הרכבת לתחנה ובני עלה עליה.בעודי פוסעת לכיוון היציאה והדלתות מתחילות להסגר נישמעה כריזה שהרכבת לאשקלון יוצאת כרגע מרציף2. לאשקלון ??? מה פתאום לאשקלון ???? בדיעבד הסתבר שהיה עיכוב ברכבת לאשקלון ולכן גם עיכוב ברכבת לב"ש. מיותר לתאר את עוגמת הנפש והטראומה שניגרמה לבן שלי ולי מהחוויה הזאת. היה כל כך פשוט למנוע את התקלה הזאת אילו הכריזה היתה מתבצעת דקה לפני !!! שהרכבת לאשקלון ניכנסה לתחנה ולא כשהדלתות כבר התחילו להסגר ובני היה איפשהו בפנים . התסכול מהזילזול הכללי ,ולא פחות מזה, תגובת הדייל במקום, הכעיסו עוד יותר. הרי ברור שאם הכריזה היתה בזמן הנכון אז לא הייתי מעלה את בני בכוונה!! לרכבת לאשקלון כשהוא צריך להגיע לב"ש . אני פונה אליכם בחוסר אונים מוחלט ובידיעה כמעט וודאית שגם במקרה זה אאלץ לקבל תגובה לקונית ממח' יחסי הציבור של הרכבת ולבלוע עם הדמעות את חוויה החרדה והיאוש שבני ואני חווינו
מצוקה נפשית וחרדה סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה