|
|
|
|
|
|
החזר כספי על כרטיסים שלא נוצלו |
נושא התלונה: |
יום שישי 12 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב. בתאריך הנ"ל רכשתי שני כרטיסים לנהריה ובעקבות אי שימוש בכרטיסים ביקשתי החזר כספי שנענה בשלילה בטענה שניתן רק להמיר את הכרטיסים בכרטיסים אחרים. אני אישית לא משתמש בשירותי הרכבת כלל וכשניסיתי להחליף אותם לכרטיס חופשי חודשי בעבור חבר שנוסע קבוע ברכבת, גם מבצע זה לא צלח. מדובר על סכום לא קטן כל כרטיס 70.5 ש"ח.
בעיה נוספת היא שהכרטיסים ממש נמחקים עם הזמן.
אגב הגשתי מכתב שנענה בשלילה. מה עושים?
|
או אפשרות להמיר את הכטיסים בחופשי חודשי או פשוט מאוד החזר כספי כמו שנהוג עפ"י חוק בכל עסק בישראל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|