פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור רכבת בשעה , פניתי 3 פעמים למחלקת תלונות של רכבת ישארל ואין תשובהde נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד: רכבת ישראל
מחלקת פניות ציבור

הנידון : דרישה לפיצוי בגין איחור של שעה ביום 11.06.09

בתאריך 11.06.09 בשעה 05:00 עמדה בתי אמילי סיגל בת ה-10 להמריא מנתב"ג לחו"ל במסגרת קבוצת ספורט לצורך ייצוג מדינת ישראל. מצ"ב כרטיס טיסה אלקטרוני.

לצורך ההגעה לנתב"ג היה עלינו לנסוע ברכבת מעכו בשעה 1:07 אחרי חצות (בהתאם ללו"ז מתוכנן של רכבת ישראל). מצ"ב לו"ז של רכבת ישראל מעכו לנתב"ג .

סמוך לשעה 01:30 איש בטחון הכריז שאין רכבת ויתכן כי רכבת תהיה זמינה בשעה 02:07 .
על מנת שלא לאבד את המטוס החליטו חלק מהנוסעים לנסוע במוניות ואילו חלק האחר ובניהם בתי המתינו ויצאו ברכבת של שעה 02:07 . מצ"ב חיוב כרטיס אשראי עבור נסיעה ברכבת עקב איבוד כרטיס נסיעה מקורי.

מיותר לציין את הלחץ שבו היינו היות ואיחרנו להגיע לנתב"ג (איחור של שעה) - מדובר בלו"ז טיסה לצוריך, האיחור גרם לכך שביתי עברה מסלול של לחץ בנתב"ג ולא נהנתה מהשהות ב- דיוטי פרי.
זה לא השירות שציפיתי לקבל מרכבת ישראל.
אני מצפה כי תלונתי תיבדק היטב לצורך מניעת מקרים דומים .

כמו כן אני מצפה מכם לפיצוי כספי הוגן לביתי בגין הסבל ועוגמת הנפש שהיא שעברה.

נא טיפולכם ותשובתכם


שמי: אלקס סיגל
כתובת: רחוב זלמן שז"ר 231/9 , ת.ד. 5667 ,צפת
נייד: 0546335596
אימייל:
[email protected]








פניתי 3 פעמים לרכבת , אין תשובה סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה