|
|
|
|
|
|
איחור רכבת בשעה , פניתי 3 פעמים למחלקת תלונות של רכבת ישארל ואין תשובהde |
נושא התלונה: |
יום חמישי 11 יוני 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לכבוד: רכבת ישראל
מחלקת פניות ציבור
הנידון : דרישה לפיצוי בגין איחור של שעה ביום 11.06.09
בתאריך 11.06.09 בשעה 05:00 עמדה בתי אמילי סיגל בת ה-10 להמריא מנתב"ג לחו"ל במסגרת קבוצת ספורט לצורך ייצוג מדינת ישראל. מצ"ב כרטיס טיסה אלקטרוני.
לצורך ההגעה לנתב"ג היה עלינו לנסוע ברכבת מעכו בשעה 1:07 אחרי חצות (בהתאם ללו"ז מתוכנן של רכבת ישראל). מצ"ב לו"ז של רכבת ישראל מעכו לנתב"ג .
סמוך לשעה 01:30 איש בטחון הכריז שאין רכבת ויתכן כי רכבת תהיה זמינה בשעה 02:07 .
על מנת שלא לאבד את המטוס החליטו חלק מהנוסעים לנסוע במוניות ואילו חלק האחר ובניהם בתי המתינו ויצאו ברכבת של שעה 02:07 . מצ"ב חיוב כרטיס אשראי עבור נסיעה ברכבת עקב איבוד כרטיס נסיעה מקורי.
מיותר לציין את הלחץ שבו היינו היות ואיחרנו להגיע לנתב"ג (איחור של שעה) - מדובר בלו"ז טיסה לצוריך, האיחור גרם לכך שביתי עברה מסלול של לחץ בנתב"ג ולא נהנתה מהשהות ב- דיוטי פרי.
זה לא השירות שציפיתי לקבל מרכבת ישראל.
אני מצפה כי תלונתי תיבדק היטב לצורך מניעת מקרים דומים .
כמו כן אני מצפה מכם לפיצוי כספי הוגן לביתי בגין הסבל ועוגמת הנפש שהיא שעברה.
נא טיפולכם ותשובתכם
שמי: אלקס סיגל
כתובת: רחוב זלמן שז"ר 231/9 , ת.ד. 5667 ,צפת
נייד: 0546335596
אימייל:
[email protected]
|
פניתי 3 פעמים לרכבת , אין תשובה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|