פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור הרכבת ויחס מזעזע ממנהל תחנת "השלום" נושא התלונה:
גבאי איתי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏20 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תחנת רכבת ת"א סבידור מרכז ת.ד 18085 מיקוד 61180 כתובת:
תיאור הבעיה:
מדובר בנסיעה זוועתית במיוחד שהיתה לי ברכבת ישראל ביום חמישי האחרון, הנסיעות בזמן האחרון הופכות גרועות יותר ויותר עד כדי כך שהנסיעה ברכבת הפכה סיוט. כבר מהרגע הראשון הבנתי שהיתה זו טעות כשהרכבת מתחנת "בת גלים" בחיפה שאמורה היתה לצאת בשעה 13-46 לכיוון תל אביב איחרה בעשר דקות. כשעליתי על קרון הרכבת הבנתי שאין כלל מקומות ישיבה והאנשים הנכנסים נדחפים ונדחסים בקרונות. במהלך הנסיעה הרכבת נעצרה מספר פעמים ללא סיבה וללא הסבר בכריזה, דבר שגרם לאיחור של כ-25 דקות בהגעתה לתחנת "השלום" בתל אביב. כשהגענו שמתי לב שהודעת ההתנצלות האוטומטית של הרכבת מושמעת, דבר שמושמע כמעט באופן קבוע בתחנות הרכבת - שהרי לא ניתן לצפות שתחבורה מסובכת ובעייתית תהיה מדוייקת מבחינת זמנים נכון? כשהרכבת הגיעה לתחנה פניתי אל מנהל התחנה בבקשה להסבר מדוע הרכבת מאחרת באופן קבוע ובבקשה לכרטיס פיצוי. המנהל התורן בתחנה - מר משה לוי (מנהל תחנה במשמרת) סרב להתייחס לבקשתי להסבר או פיצוי והפנה אותי לשירות הלקוחות כלאחר יד באמצעות ביטויים כגון "אחי, אין מה לעשות" וביטויים דומים לאלה. דברים שלדעתי ראויים להשמע בשוק ולא ממנהל תחנת רכבת מרכזית בתל אביב.

חבל שבישראל בשנת 2009 הרכבת איננה מסוגלת לעמוד בזמנים גם בטווח של עשרות דקות ארוכות ומאלצת את הנוסעים בה לשקול אלטרנטיבות שיזיקו בסופו של דבר לכולם כגון שימוש ברכב פרטי.
פיצוי הולם פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה