תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי יציאת רכבת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אני גולדברג פאול ת.ז. 069653194 מתגורר בנהריה ברח' בלפור 77 א'. בתאריך 2/9/09 קניתי מקופת כרטיסים בנהריה שני כרטיסים לי ולאישתי לתאריך 10/9/09 לנמל בן גוריון וחזרה עבור רכבת שמגיע לשדי תעופה בשעה 03.15 . עקב התיקונים בתשתיות הרכבת, נאמר לי להגיע לתחנת אוטובוס בנהריה עד שעה 0.45 ומשם להגיע לקרית מוצקין ולאחר מכן לוקחים את הרכבת לשדי תעופה. הגעתי בשעה 0.20 לתחנת אוטובוס של הרכבת בנהריה ועליתי לאוטובוס עם עוד כמה אנשים הנהג עלה לאוטובוס לנסוע בשעה 0.50 לאחר נסיונות הנהג לא הצליח להניע את האוטובוס ואז הנהג הוריד אותנו לאוטובוס אחר עם החפצים שלנו. יצאנו מתחנת נהריה בשעה 01.04 ונסענו לאסוף נוסעים אחרים מעכו והגענו למוצקין בשעה 01.28.
הרכבת לשדי תעופה יצא מתחנה ולנו היתה טיסה בשעה 5.05 ונשארנו ללא אפשרות להגיע לשדי תעופה.
בשיחה עם איש רכבת במוצקין נאמר לנו שרכבת הבאה יוצאת בשעה 02.30 ואם אנו נהיה זריזים אנו נספיק לעלות לטיסה. הרכבת אמורה להגיע לשדי תעופה בשעה 04.30 אני בן 73 ואישתי נכנסנו ללחץ שלא נוכל להספיק להגיע לטיסה ששלמנו עבורה.
רצנו עם החפצים לחפש מונית אלטרנטיבית להגיע לשדי תעופה. מצאנו מונית ושילמנו 600 ש"ח ובשעה 03.50 הגענו בשלום לשדי תעופה. עקב חוסר באיש רכבת בנהריה לטפל ביציאת אוטובוס נגרם לנו סבל רב .

בגלל הסבל ותרתורים שעברנו אנו מבקשים לפצות אותנו ולשלם לנו עבור הכרטיסים בסך של 96 ש"ח, עבור המונית שלקנו בסך 600 ש"ח ועבור הנזק הנפשי 5000 ש"ח.