פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור ויחס הנהלת תחנות הרכבת נושא התלונה:
גבאי איתי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏17 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי 17.11.09 חזרנו אני וחברתי בלית ברירה על הטעות של שימוש בתחבורה הציבורית ברכבת ישראל. תכנון הנסיעה שלנו כלל נסיעה ברכבת מתחנת תל אביב האוניברסיטה לתחנת חיפה בת גלים דבר שהתברר כסיוט גמור. מסתבר שגם בשעות בהן תנועת הרכבות דלילה עד לא קיימת - גם אז אין לרכבת ישראל אפשרות לעמוד בלוח הזמנים אותו היא עצמה קובעת. אני וחברתי רצנו לתחנת האוניברסיטה במטרה להספיק את הרכבת של שעה עשר וחמישה שאמורה היתה להגיע לאחר שעה וארבע דקות לתחנת חיפה בת גלים. ללא הפתעה רבה גילינו שהרכבת מאחרת (כמובן שלא היתה כריזה בתחנה בנושא ורק איש הביטחון בשלב מסויים אמר לנו שהרכבת בוטלה). לאחר כחצי שעה בתחנה ללא מידע רשמי הודיע מנהל התחנה בכריזה שהרכבת הבאה שאמורה היתה להכנס לתחנה בשעה עשר ארבעים וחמש תגיע ותיסע ישירות לתחנות חיפה. כמובן שגם במקרה זה רכבת ישראל איננה מסוגלת לעמוד בזמנים אותם קובעת והרכבת המדוברת חלפה על פנינו ללא לעצור. כשירדתי לשאול את מנהל התחנה היכן עומדים הדברים קיבלתי יחס מזלזל ומטרטר כשגער בי גם כאשר ביקשתי לקבל החזר על כרטיס הנסיעה שמגיע לי ע״פ חוק. מנהל תחנת האוניברסיטה סרב לתת לי את הכרטיס האמור על אף שאמרתי לו שלא יהיה איש בתחנת בת גלים שיוכל לתת לי את כרטיס הנסיעה האמור. האדון הנכבד אמר לי לעלות מהר למעלה כי רכבת מאספת תגיע מיד לתחנה וגם אותה אני אאחר אם לא ארוץ למעלה דבר שהתברר כלא נכון שכן הרכבת הגיע לאחר מספר דקות ארוכות - בבירור היה קל יותר להעיף אותי בטענה זו מלתת לי את המגיע לי - הוסיף ואמר שאם אני רוצה את הכרטיס שאשוב מחר לתחנת הרכבת לקבלו -אם אפשר לטרטר נוסעים אז למה לא...

קל היה לצפות שלאחר איחור שכזה ואי עצירת הרכבת הישירה הרכבת המאספת היתה מלאה ולא היה ניתן למצוא בה מקום ישיבה.

צר לי לומר שהיתה זו הנסיעה הארוכה ביותר שהיתה לי עד כה - משעה עשר וחמישה ועד חצות שמונים ושמונה קילומטרים ארוכים בעמידה, ללא מידע בכריזה, ללא יחס מינימאלי גם כאשר מדובר בתקלה של רכבת ישראל - למעשה הנוסעים הם רק מטרד בשביל הנהלת הרכבת.

לצערי זו היא איננה התלונה הראשונה שלי בנוגע לנסיעה ברכבת והיחס המזלזל בנוסעים בה - ואני ושכמותי מנסים לכן להמעיט ככל הניתן בנסיעה ברכבת. כיצד ייתכן שצורת התחבורה המקובלת כלכך בעולם והידועה בדייקנותה ובנוחות הנסיעה שלה במדינות רבות הפכה לעסק חובבני ומתסכל במדינתינו שלנו.

הסברים אני לא מבקש וסיבות לאיחור בוודאי היו ויהיו עוד בעתיד (דבר שלא מראה שמטרד איש ממנהלי רכבת ישראל) אך את היחס המחפיר לנוסעים, את העובדה שלא מספקים מידע בכריזה (שלא לדבר על זוג התיירים מארה״ב שנותרו אבודים ולא הבינו מילה בעברית ונעזרו בנו בכדי להבין מה קורה סביבם) וכן שמבטלים את נוסעי הרכבת כמטרד אפשר וצריך לשנות.
פיצוי הולם פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה