תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה + אי מתן שירות + אי מתן זיכוי עבור איחור של כשעה נושא התלונה:
כץ יוני שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏22 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שלום רב

ביום חמישי בתאריך 19.11.09 עליתי על הרכבת מבית יהושוע לפתח תקווה סגולה
בשעה 18:20 – לאחר המתנה בתחנת מרכז ירידים / תל אביב אוניברסיטה – הודיע בכרזה שהרכבת תתעקב מעל כ 20-30 דקות
לבסוף מתברר על איחור של כשעה כך שהגעתי לתחנה ב 20:00
פניתי לאחראית הכניסה על מנת לקבל את הכרטיס זיכוי נוסף שמגיע לי
היא ביקשה שאחזור ביום ראשון כי מנהל התחנה לא נמצא כך שביום ראשון הוא יטפל בזה

ביום ראשון בתאריך 22.11.09 בשעה 9:00 הגעתי לתחנה ואותה אחראית בכניסה שאמרה לי לבוא למחרת קיבלה אותי וציינה שהמנהל בצד השני והעבירה אותי עם הכרטיס של יום חמישי שוב כדי שאגש למנהל התחנה – על מנת להציג את הטענות שלי

כשניגשתי אליו הוא אמר שאין בעיה כי הרכבת בוטלה אבל שאדבר עם מנהלת התחנה בבית יהושע – כדי שיתנו לי לצאת מהתחנה – ומאחר הוא ברציף ממול ולא בעמדה לכן לא הדפיס לי כרטיס זיכוי

וציין שלבקש שמנהלת התחנה (איילת / אילנית) בית יהושע שתיצור איתו קשר על מנת לאשר זאת
כשהגעתי לתחנה בית יהושע הגעתי למשרד של מנהלת התחנה וניסיתי להסביר שמגיע לי זיכוי על איחור הרכבת ביום חמישי

היא מצידה אמרה שאין החזרים על ביטולים !

מבחינתי אני את הזיכוי קיבלתי כי המנהל התחנה פתח תקווה העלה אותי לרכבת
וזה מה שניסיתי להסביר למנהלת התחנה אבל כל הזמן קטעה אותי ולא הייתה מוכנה לשמוע שום דבר מהגרסה שניסיתי לציין

אפילו לא הייתה מוכנה לבצע שיחה למנהל התחנה פתח תקווה סגולה !
ואמרה שאם ברצוני לצאת מהתחנה (מהצד השני – אני יוצא תמיד מהצד לכיוון נתניה) אני חייב לשלם כרטיס חדש

הכי גרוע זה שלא הייתה מוכנה להחזיר לי את הכרטיס של יום חמישי – כהוכחה לכך שמגיע לי זיכוי !

דבר זה לא מקובל עלי בעליל ושיא החוצפה כאשר אני עוד בתחנה רוצה לצאת מהתחנה מהצד השני צעקה לעבריי ואיימה להשתמש בכוחות ביטחון על מנת לסלק אותי מהתחנה בכוח (מצד הרציף שלא רציתי – למרות שניסיתי להסביר לה במפורש שאני רק רוצה לצאת מהתחנה שתיתן לי לצאת מהצד השני

דבר זה פגע פי מאוד והרגשתי מושפל שנלאצתי לעשות עיקוף רציני רק כדי להגיע לצד השני של התחנה.

ברצוני לציין שאספתי מספר עדויות מהמאבטחים שהיו באירוע זה וחתמו על עדות זאת!
לכן אני שוקל בכובד ראש להגיש תלונה ישירות לבית המשפט על הסעיפים הבאים:

1. אי קבלת שירות מהמנהלת התחנה בית יהושע
2. השפלה בפומבית מצד המנהלת התחנה על סירוב לצאת מהתחנה ותוך איום בשימוש בכוח של מאבטחים
3. אי הסכמה לברר ולאמת את הנושא מול מנהל התחנה פתח תקווה סגולה דבר שהיה יכול לחסוך המון מהמצבים המיותרים אילו
4. אי הסכמה לתת זיכוי עבור איחור שמעל לשעה !
5. העלמת ראיות – סירוב להחזיר כרטיס (קבלה/ מס) על יום חמישי והשמדתו !