תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלת רכבת נושא התלונה:
פורת אילן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
שלום
היום 7/12/09 החלטתי לחסוך לעצמי את הפקקים ולנסוע ברכבת מראש העין לארלוזרוב. אני לקוח קבוע של הרכבת שרואה בה פתרון תחבורתי מצוין לבעיית הפקקים, ומשתמש בשירות באופן קבוע במשך למעלה משנתיים.
לצערי היום חוויתי נסיעה רוויתי חווית שלא הכרתי עד כה בתחום התחבורה הציבורית.

להלן השתלשלות האירועים:

יצאנו מראש העין בשעה 7:28 והגענו לאחר 10 דקות לתחנת בני ברק.

לאחר ישיבה של 15 דקות ברכבת הודיע הכרוז שעקב רכבת שתקועה על המסילה הרכבת תתעכב במספר דקות.
לאחר עוד כ-15 דקות ירדו הנוסעים מהרכבת ויצאו לרציף החיצוני ללא כל הכוונה, פשוט עמדו אנשים שמחכים לפתרון הסעה.
לאחר 10 דקות נוספות של עמידה בגשם ללא ידיעה איך ממשיכים, הודיע הכרוז ששתי הרכבות הנמצאות ברציפים יוצאות לתל אביב (רכבת נוספת חוץ מהרכבת שהייתה מיועדת להגיע לת"א) – האנשים החלו לרוץ לרכבת ולעלות עליה. עקב העומס כיוונו אותנו לרציף 2. נכנסו לרכבת והמתנו.
לאחר 10 דקות של המתנה בישיבה ברכבת, הודיע הכרוז שהרכבת לא ממשיכה לתל אביב אלא לראש העין ויש לעבור לרציף 1 לרכבת השנייה.
כ- 150 איש יצאו בפניקה לכיוון רציף 1 . בעודנו שועטים לרציף 1 (על מנת לא לפספס את הרכבת) אני מוצא עצמי במנהרה לעבור לרציף 1, היתה הכרזה שחלה טעות ורכבת ברציף 2 אכן תצא לתל אביב וברכבת שנמצאת ברציף אחד יסגרו הדלתות. כמובן ש- 150 איש הנדהמים הסתובבו וטסו לרכבת ברציף 2.
לאחר עוד 10 דקות של ישיבה סוף סוף יצאנו לתל אביב. בסוף הגעתי לתחנת ארלוזרוב בשעה 9:20.

כסיפור זה נשמע משעשע, כלקוח קבוע של הרכבת אני מזועזע מהאירוע. המסע שעברתי היום היינו מסע שמתאים למדינות עולם שלישי וזה טרטור שעד היום כלקוח במדינת ישראל לא זכיתי לו
אני כלקוח קבוע רוכש מנוי חודשי וכל מה שנראה לי נכון זה לוותר על שירות זה, שכל פעם מגיע לפסגות גבוהות יותר בתקלות השירות.