פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מצ"ב כל המיילים שהיו בנושא. ללא תגובה מצד הרכבת למייל האחרון:

----- Original Message -----
From: רונית יהודה
To: פניות הציבור
Sent: Tuesday, December 08, 2009 8:51 PM
Subject: Re: איחור רכבת


חבל מאוד שברכבת ישראל לא מסוגלים להבין את תוכן הפניה (כתוב בעברית) ולהשיב בצורה עניינית.
החלטתכם להתעלם מעיקר הפנייה שהיא שאלות לגבי העישון וכן לגבי הפיצוי המגוחך מעידה יותר מכל על שירות הרכבת בדומה לחווית הנסיעה בה.
----- Original Message -----
From: פניות הציבור
To: רונית יהודה
Sent: Wednesday, November 25, 2009 10:06 AM
Subject: RE: איחור רכבת


לכבוד



גב' רונית יהודה



ג.נ.,



הנדון: פנייתך לרכבת ישראל



רונית שלום רב,



קראתי את פנייתך החוזרת וברצוני לעדכנך כי פנייתך נענתה כל ידנו זה מכבר והמכתב הועבר אלייך בדואר בתאריך 19.10.09 מצ"ב עותק ממנו.







בברכה,

מיכל גרידי

מחלקת פניות הציבור

רכבת ישראל.

ת.ד. 18085 תל אביב 61180

תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו: www.rail.co.il




--------------------------------------------------------------------------------

From: רונית יהודה [mailto:[email protected]]
Sent: Tuesday, November 24, 2009 8:50 PM
To: פניות הציבור
Subject: Fw: איחור רכבת



טרם קיבלתי תשובתכם.



----- Original Message -----

From: רונית יהודה

To: פניות הציבור

Sent: Thursday, October 01, 2009 8:52 PM

Subject: Re: איחור רכבת



בס"ד





שלום,



מצ"ב כרטיס חודשי חופשי לחודש יולי לבקשתכם.

מובן שפיצוי בסך נסיעה אחת לא מכסה אפילו רבע שעת עבודה, שלא לדבר על עגמת הנפש הרבה שנגרמה כאמור.



בהזדמנות זו אציין גם את בעיית העישון בהמתנה לרכבת וביציאה ממנה: מדוע אין מקומות מוסדרים לעישון?? מדוע בכל המתנה לרכבת (ויש המתנות ארוכות..) עליי להיות בחברת מעשנים ללא אפשרות לעמוד (כן לעמוד, משום מה אין מספיק מקומות ישיבה לממתינים לרכבת) במקום שאסור לעשן בו? האנשים המעשנים נמצאים בכל הרציף כולו!! גם ביציאה מהרכבת כבר במדרגות המעשנים לא מנועים מלהדליק סיגריה על כל קהל הנוסעים.



אודה להתייחסותכם.



רונית יהודה

רח' מגיני הגליל 48/13 רחובות.



----- Original Message -----

From: פניות הציבור

To: רונית

Sent: Wednesday, August 19, 2009 6:48 AM

Subject: RE: איחור רכבת



לכבוד

גב' רונית יהודה

הנדון: פנייתך לרכבת ישראל בנושא שירות הרכבת

רונית שלום רב,

קיבלתי בתודה את פנייתך לרכבת ישראל בנושא שבנדון. ראשית, ברצוני להתנצל על חוויית השירות אשר תיארת במכתבך. אנו, ברכבת ישראל, עושים מאמצים רבים לשיפור השירות בהיבטים רבים.

מבדיקה שערכתי עולה כי הרכבת בה נסעת ביום 23.7.2009 איחרה להגיע ליעדה ב- 38 דקות. איחור זה נגרם, בין היתר, כתוצאה מתקלה טכנית שאירעה ברכבת אשר לה המתנת וגרמה לביטולה וכן כתוצאה מתקלה תפעולית ברכבת זו אשר גרמה כאמור לשיבושים בתנועת הרכבות, לצערי בשל כך גם נגרם עמוס ברכבת בה נסעת. נוסיף ונעדכן כי באירועים שכאלו נמסר המידע שהיה באותה העת בידי עובדי הרכבת לנוסעים ובאירועים מסוג אלו אנו פועלים תוך כדי הפעלת שיקול דעת, כאשר בראש סדר העדיפות נמצא השיקול הבטיחותי

ברצוני להביא לידיעתך כי רכבת ישראל רואה חשיבות רבה במתן שירות ללקוחותיה, ולכן גם החליטה לפצות את הנוסעים, בגין איחור רכבת העולה על 30 דקות, כאשר הפיצוי הניתן בגין איחורי רכבות נוסעים הנו כרטיס נסיעה באותו הקו ובלבד, כאמור, שהמדובר באיחור העולה על 30 דקות.

לאור כל האמור לעיל, אבקשך לשלוח אלינו את כרטיס החופשי- חודשי בו השתמשת במהלך חודש יולי (או קובץ אלקטרוני המכיל סריקה שלו) ואנו נשלח אלייך כרטיס פיצוי לנסיעה בקו רחובות/ת"א-תקף לשימושך בכל עת.

קבלי את התנצלותי על אי הנעימות ועל אי הנוחות אשר נגרמו לך. תודה על סבלנותך.

אני מקווה כי תבחרי להמשיך להשתמש וליהנות משירותי רכבת ישראל.

בברכה,

איילה צמרת עטיה

מחלקת פניות הציבור

רכבת ישראל

ת.ד. 18085 תל אביב 61180

תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו: www.rail.co.il






--------------------------------------------------------------------------------

From: רונית [mailto:[email protected]]
Sent: Thursday, July 23, 2009 8:16 PM
To: פניות הציבור
Subject: איחור רכבת



שלום רב,



היום חיכיתי לרכבת לתל אביב מתחנת רחובות שהייתה צריכה להגיע בשעה 6.55.

הודיעו שהרכבת מבוטלת ויש לחכות לרכבת בשעה 7.15.

הרכבת הגיעה בשעה 7.27 עמוסה בנוסעים כך שלא ניתן היה אפילו לעלות אליה.

לאחר זמן ממושך הנוסעים שהמתינו ואני ביניהם הצלחנו להידחק פנימה.

הנסיעה הייתה סיוט. לא היה מקום לעמוד בצורה סבירה. המחנק היה בלתי נסבל ואף מסכן נפשות.

נוסף על כך הנסיעה הייתה ארוכה מהרגיל ובכל תחנה חיכינו כ 5 דקות לאחר שהדלתות נסגרו ועד שהרכבת נסעה.

סיכומו שלך דבר הגעתי למקום עבודתי באיחור משמעותי, בשעה 8.25 במקום 7.20 חצי מעולפת ומיובשת מהמחנק.

לא ייתכן שרכבת ישראל מתנהלת בצורה כזאת שערורייתית.

איחוד רכבות בשעה כה עמוסה בבוקר, שגם ככה כמעט תמיד צריך לעמוד בה מרחובות, הוא מעשה שלא ייעשה.

במקרים שכאלו חייבת להיות חלופה אחרת שתבטיח את הגעת הנוסעים בשלום.



בטופס בקשת פיצוי יש צורך בכרטיס נסיעה אולם אני משתמשת בחודשי-חופשי.



אנא התייחסותכם,

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה