פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפקרת נוסעים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שני 10/5/10 בשעה 12:15 – יום חם ולוהט, הגעתי לרכבת מרכז עם עוד מאות נוסעים. אז התברר לנו שבגלל שריפה בבינימינה הרכבות אינן יוצאות. עד כאן הכל סביר. קורה. מכאן והלאה הרכבת התעלמה ממאות נוסעיה ולא דאגה לטיפול בנוסעים שנשארו על הרציף עם כרטיס משומש ביד ובלי מידע מה האלטרנטיבה. עובד רכבת אחד עשה טובה שבקושי ענה לי היכן ניתן לקבל החזר. מי שטפל בהחזרים שהה בחדרון שהגענו אליו דרך כניסה צדדית, אחרי עליה וירידה מהרציף ואליו.אינני מכירה את סדרי התחבורה בתל אביב ולכן הצטרפתי לזרם האנשים שיצאו מן התחנה אל הכביש הראשי. שם היתה מהומה גדולה של מאות אנשים שניסו להיחלץ מהמצוקה וכל מונית שעצרה במקום התנפלו עליה רבים ולא היה סיכוי לזכות במקום נסיעה לחיפה גם כאשר הייתי מוכנה לשלם 75 שקלים, כפי שנדרש.
אני רואה במציאות זו אחריות של הרכבת לדאוג לנוסעיה ולהעמיד מיד אוטובוסים לרשות הנוסעים. זה לא נעשה והיתה הפקרות מוחלטת של הרכבת בנוסעיה הנאמנים. המשכנו להמתין בכביש הראשי ומדי פעם עצרה מונית ואספה מספר נוסעים. בסופו של היום המייגע הזה הגעתי הביתה ב 16:45 מיובשת מהחום ומאוכזבת מהרכבת שכך זלזלה בי.
אני תוהה איך אפשר? היכן האחריות? עד כמה רכבת אחת מונופוליסטית יכולה להסתתר מאחורי ראש קטן?

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה