פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכובי רכבות, שירות לקוי, קר! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.8.10 בדרכי ללימודים מחיפה לרחובות התעכבה הרכבת מחיפה לת"א ברבע שעה (הרכבת שיצאה מחיפה ב8:52). ירדתי בתחנת ת"א מרכז ובעקבות העיכוב רציתי לברר במודיעין האם פספסתי את הרכבת לרחובות (ההפרש ביניהן הוא 5 דקות) ומאיזה רציף היא יוצאת. הבחורה מהמודיעין אמרה לי שהרכבת יצאה לפני 2 דקות ושיש עוד רכבת רק עוד שעה. הדבר נשמע לי לא הגיוני כיוון שהרכבת שלי איחרה ברבע שעה בעקבות רכבת תקועה והן מגיעות מאותו כיוון. אבל היא התעקשה שהרכבת כבר יצאה לפני 2 דקות והייתה מאוד בטוחה בעניין.
בדרכי החוצה מהתחנה לכיוון תחנת אגד בארלוזרוב, בחיפוש אחר אלטרנטיבה שתביא אותי בזמן לרחובות, שמעתי בכריזה את ההודעה שאומר שהרכבת לרחובות יוצאת. כמובן שפספסתי את הרכבת, למרות שחציתי את התחנה בריצה מהירה. חבל שהבחורה מהמודיעין רק ניסתה "לנפנף" אותי במקום לבדוק לעומק את העניין..
אח"כ גם הרכבת של 11 התעכבה בחצי שעה. בסופו של דבר איחרתי בשעה וחצי ופספסתי הרצאה שלמה.
אז תודה לכם רכבת ישראל, עכשיו אני לא מבינה כלום בכימיה..

גם בתאריך 25.7.10 הרכבת מת"א לחיפה איחרה בחצי שעה. במקום לצאת ב15:00 היא יצאה ב15:30. בעקבות כך איחרתי לעבודה בשעה, וזה כמעט עלה לי בפיטורין.

רכבת ישראל, אתם חייבים לעשות משהו לגבי הבעיות הטכניות שלכם שגורמות לעיכובים האלה. כל יום שעובר אני סומכת עליכם פחות ופחות ומוצאת את עצמי יושבת ומתפללת שהרכבת תגיע בזמן ושאני לא אאחר שוב לעבודה\לשיעור. המון אנשים תלויים בכם, תעשו את המאמצים לתת את השירות הראוי. לאן הולך כל הכסף הזה שאנחנו משלמים לכם?
ותכשירו את הצוות שלכם לתת את השירות הטוב ביותר ולא להיות "ראש קטן".

אה, ואתם גם לא חייבים להקפיא את הקרונות.. זה הפך בשבילי לסבל אמיתי לנסוע ברכבת. לצערי זו האופציה הכי מהירה שלי אז אין לי ברירה. (באוטובוסים יש לפחות א האופציה לחסום את המזגן המקומי, ברכבת הוא פשוט מגיע מכל מקום ואי אפשר להתחמק ממנו).

אני לא מחפשת כאן פיצוי כספי, אני גם יודעת שאני לא אקבל אותו. אני רק מקווה שתקחו את הדברים לתשומת לבכם.

תודה,
נעמה מחיפה
זלזול, בריאותי (הצטננות מהמזגן...) סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה