פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכבצ לא עצרה בתחנת גני אביב -לוד נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד רכבת ישראל

הנני אדי ווליצקי נסעתי ברכבת מעבודה לבית

מתחנת נתניה ללוד גני אביב ביום שישי 16.11.10 שיצאה בשעה 18.38 מנתניה

בתחנת תל אביב מרכז החלפתי רכבת שנוסעת לראשון לציון שיצאה מהתחנה בשעה 19.14 כעבור 17 דקות הרקבת הייתה אמורה לעצור בתחנת גני אביב הפקח הודיעה על

עצירת הרכבת אבל בפועל הרכבת לא עצרה בתחנה והמשיכה בנסיעה עד תחנת לוד

הפקח שהייה ברכבת לא הודיעה כלום הייה שקת וחוסר ביטחון
ברכבת היו כ 80 נוסעים שהיום אמורים לרדת ב גני אביב לוד
כאשר הגענו ללוד הגיעה הפקח של הרקבת ואמר לכל הנוסעים שאין לו מה לעשות ושניפנה למנהל התכנה וזה שהרכבת לא עצרה ב גני אביב זה בעיה שלנו ולא שלו ושהוא צריך להמשיך בנסיעה
לאחר הפניה למנהל תחנה התשובה שקיבלנו הייתה תגידו תודה שאני מסדר לכם רכבת חזרה לתחנת גני אביב
עלינו על רכבת ב 19.56 שנוסעת מאשקלון ל לבנימינה ועצרה שלא לפי תכנון בגני אביב
בתור לקוח שנוסע 3 פעמים בשבוע מגני אביב לנתניה ב3 שנים אחרונות זה הוא לא מקרה ראשון שהרכבת לא עוצרת בתחנת גני אביב

בסיום הנסיעה ניגשנו קבוצה של אנשים לחדר מנהל התחנה שלא הייה בתחנה אלה רק קופאית והתשובה שקיבלנו ממנה הייתה מאוד מזלזלת

בתור מנהל שירות לקוחות באחד החברות הגדולות במשק
אתמול קיבלתי את השירות הגרועה ביותר שרק אפשר לחשוב עליו מכל הגורמים ברכבת ישראל
מנהל תחנת לוד
פקח של הרכבת שלא עצרה בתחנת גני אביב
קופאית בתחנת גני אביב
וכמובן נהג הרכבת שלא עצר בתחנת יעד




אני מצפה ממכתב זה שהנוגעים בדבר ינזפו כי זו התנהגות שמשום מה חוזרת על עצמה לא פעם ראשונה

תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה