פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על מנהל התחנה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתחנת פרדס חנה -קיסריה נסיתי לרכוש כרטיס הלוך ושוב לאשקלון. היה ברשותי רק כרטיס אשראי וצ'קים. מסיבה לא ברורה כרטיס האשראי שלי לא עבר בקופה, הקופאית ביקשה שאנסה גם מכונת הכרטיסים האוטומטית אבל גם שם זה לא הלך. הקופאית אמרה שבאמת המכונה לא מקבלת דיינרס אבל למחשב שלה כנראה יש בעיה כי יש עוד אנשים שהיא לא הצליחה להעביר להם את הכרטיס באותו הבוקר.
מכיוון שאין אפשרות לשלם בצ'קים ביקשתי שתקרא למנהל התחנה שיתן לי אישור לעלות על הרכבת ואני אשלם על הכרטיס בקופה באשקלון.
מנהל התחנה הגיע לקח את כרטיס האשראי שלי ניסה להעביר אותו במכונה האוטומטית על אף שאמרתי לו שהפקידה אמרה לי שהיא לא מקבלת דיינרס.
גם הוא קיבל איזו הודעת שגיאה ואז הוא טען שהבעיה היא אצלי בכרטיס ויש לי חריגה באשראי ולכן אין אפשרות להעביר את הכרטיס.
מכיוון שאני יודעת מה מצב השראי שלי בוודאות ואין לי שום בעיה עם הכרטיס נסיתי להתווכח עם מנהל התחנה עד ששמע אותנו איש נחמד שהיה במקום ושילם לי על כרטיס "הלוך" לאשקלון.

באשקלון רכשתי כרטיס חזרה באותו כרטיס אשראי "בעייתי" ללא שום בעיה אצל הקופאית האשקלונית החביבה. (האמת שגם ההיא מפרדס חנה היתה חביבה)

וכך במקום לשלם 80 ש"ח לכרטיס הלוך ושוב נאלצתי לרכוש 2 כרטיסים וכל אחד מהם עלה 44.5 ש"ח.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי והיכרות יותר טובה עם מערכת התשלום הממוחשבת בתחנה.. פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה