פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרשלנות מתחילה מלמטה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה- 29.7.11 הגעתי לתחנת רכבת מרכז בתל-אביב בערך ברבע לשמונה בבוקר. ניגשתי לקופאית כדי לקנות כרטיס לרכבת לבית יהושע. הקופאית אמרה לי שיש רכבת לבית יהושע עוד שלוש דקות. שאלתי מתי הרכבת הבאה (כי רציתי לגשת קודם לשירותים וכי הייתי צריכה להיות בבית יהושע בשמונה וחצי וידעתי שיש רכבת שמגיעה לשם בערך בזמן הזה). הקופאית אמרה לי שאין לה מושג! אמרתי: "בטח יש לך אינפורמציה במחשב או איזה דף של לוחות זמנים". היא אמרה שאין לה כלום. רק את האינפורמציה על הרכבת הקרובה שיוצאת עוד שלוש דקות. טוב, קניתי את הכרטיס ושאלתי כמה זמן לוקחת הנסיעה. היא חשבה רגע ואמרה – "אולי ארבעים דקות". אמרתי שלא יכול להיות. בית יהושע לא כל כך רחוק. היא אמרה לקופאית שלידה: "נכון לבית יהושע זה ארבעים דקות"? הקופאית שלידה כנראה הנהנה בראשה אז היא אמרה לי שוב: "כן – ארבעים דקות". אמרתי שזה לא יכול להיות, שתבדוק במחשב, זה אולי עשרים דקות נסיעה! "אוקי - היא אמרה – אז אולי זה עשרים דקות. לי אין אינפורמציה!"
הלכתי ממנה המומה. הייתי בכמה תחנות רכבת בחיים שלי ואפילו בהודו לא נתקלתי ביחס כזה ובניהול עלוב כל כך שאפילו לקופאית אין אינפורמציה בסיסית כל כך כמו לוחות זמנים! המודיעין כמובן היה סגור. אז ניגשתי לשירותים. שרותי הנשים ברבע לשמונה היו מטונפים ומגעילים כאילו לא ניקו אותם שבוע.
כשיצאתי מהשירותים ניגשתי ללוח הנסיעות בכניסה וראיתי שיש רכבת לבנימינה בשמונה ושמונה דקות. קיוויתי שגם היא עוצרת בבית יהושע. בדקתי את מספר הרציף שלה וירדתי לחכות לה.
ברכבת אמרו לי שאכן היא עוצרת בבית יהושע. ישבתי וחיכיתי שהכרוז יכריז שהתחנה הבאה היא בית יהושע. ואכן אחרי זמן מה הוא הכריז את הודעתו השגרתית: "התחנה הקרובה – בית יהושע..." מיד ניגשתי לדלת. אישה שעמדה שם שאלה אותי לאן אני צריכה להגיע. לבית יהושע? "כן" אמרתי. "טוב", היא אמרה – "אבל עכשיו זה הרצלייה". "לא יכול להיות" אמרתי לה, "הכרוז אמר שזה בית יהושע"! "כן, לכן שאלתי אותך, כי הוא טעה, התחנה הקרובה היא הרצלייה!". עמדתי בדלת ובדקתי בקפידה את השלטים כשנכנסנו לתחנה. אכן זאת הייתה הרצלייה! אלמלא הזהירה אותי האישה – הייתי יורדת בלי לבדוק. הרי הכרוז אמור לדעת היכן התחנות! הרכבת המשיכה לנסוע והכרוז הודיע שוב שהתחנה הקרובה היא בית יהושע. ואכן הפעם כך היה! ירדתי מהרכבת ותהיתי מתי תהיה התאונה הבאה של רכבת ישראל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
נכון שנתקלתי רק במקבץ מרשים של תקלות לא מסכנות חיים תוך חצי שעה, אבל הרי מכל כוון רואים את הרשלנות והכתובת על הקיר ברורה וחדה! פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה