|
|
|
|
|
|
אי מתן החזר כספי לבעלי כרטיס חופשי חודשי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכבת ישראל מוכרת מוצר ששמו חופשי חודשי. לפעמים במהלך החודש יש עיצומים או תקלות טכניות. במקרים כאלו בעל הכרטיס החופשי נאלץ לרכוש בעלות נוספת נסיעות חלופיות. רכבת ישראל ב-99.9% מהמקריםמסרבת לפצות על כך בטענה שהחופשי חודשי גם אם לא נוצל לגמרי הוא יותר זול מכל אלטרנטיבה ותוספת של נסיעות חלופיות עדין לא נחשבת להוצאה חריגה של הלקוח המחייבת פיצוי. לדעתי אדם קנה מוצר (נסיעה ברכבת) שאם אין דרך לספק אותו חובה על הרכבת לפצות בלי קשר לעלויות ולאלטרנטיבות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי של כרטיס חינם על כל נסיעה שלא בוצעה ע"י בעליו של חופשי חודשי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|