|
|
|
|
|
|
חוסר יחס לפניתי< |
נושא התלונה: |
יום שלישי 20 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה רכשתי מהרכבת כרטיסיה לנסיעה מת"א לבית יהושע. לא ניצלתי את כל הרכטיסיה ונותרו לי 7 כרטיסים. ברכבת נתנו לי את שמו של נציב תלונות הציבור מר יריב אגמון. שלחתי לו את הכרטיסים עם מכתב בו אני מבקשת אם ניתן להמירם או לקבל כסף חזרה. במשך שלושה חודשים מאז שליחת המכתב התקשרתי מספר פעמים למשרדו של יריב, אך ללא מענה, או לחילופין ענתה לי בחורה שאמרה שהיא רק לוקחת הודעות. לפני כחודש פניתי למנכ"ל הרכבת מר עופר לינצבסקי והסברתי לו את חוסר היחס, אך גם ממנו עד עתה לא נשמעה כל תגובה. השבוע בתאריך 30.01.2006 פניתי למנהל תחנת רכבת מרכז והוא ענה לי שהנושא בטיפול ושנשלחה אלי גלויה. אך אינני קיבלתי שום אות מרכבת ישראל. תמוהה בעיני להמתין כחצי שנה למתן מענה או פתרון כלשהו. כל שכן בחברות התחבורה הציבורית כרטיסיה יכולה לשמש אותך בכל הארץ. יחס כזה הוא פשוט מזוויע. ההיתי שמחה לשמוע תגיבה ממר אגמון על מתן החזר של הכרטיסים או המרה וכמו כן על הזמן שהשקעתי הניסיון כושל להשיג מהם תגובה כלשהי.
|
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|