פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקומות ישיבה ברכבת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 19/9/2011 בשעה 17:05 לערך עליתי על הרכבת הישירה לחיפה (שיעדה הסופי הוא נהריה) בתחנת ת"א-האוניברסיטה. נכנסתי לקרון הצפוני והתיישבתי על כיסא פנוי.
לאחר 10 דקות נכנס הכרטיסן ודרש מכל מי שאין בידו מקום שמור לקום ולצאת מן הקרון. קמתי ושאלתי את הכרטיסן אם ישנם מקומות ישיבה בהמשך הרכבת והוא ענה לי בלקוניות והצביע לעבר דלת המעבר בין הקרונות.

אני נווסע רבות ברכבת ותמיד מקפיד להתרחק מהקרונות הצפוניים. אולם, הפעם לא היה שום שלט (לא בפנים ולא בחוץ) המצביע על מקומות שמורים.

לאחר שסרקתי את הרכבת ולא מצאתי מקומות ישיבה - לצערי התיישבתי על מדרגות הקרון וצפיתי במשך כל הנסיעה על הכיסא הריק שהכרטיסן הורה לי לפנות. מיותר לציין שהדבר גרם לי עוגמת נפש רבה ואי-נוחות.

שילמתי מחיר מלא על נסיעה ברכבת (החודש בידי חופשי-חודשי) . זה שלא הוספתי 5 ש"ח על מקום שמור - משמעותו כי אני לוקח סיכון וייתכן לא יהיה מקום ישיבה ברכבת כאשר אעלה (וזה קורה כמעט תמיד בשעות שאני נוסע). אי לכך - אינני מבין מדוע הכרטיסן למעשה הכריח אותי (להלכה) לשבת על הרצפה כאשר היו מקומות פנויים? האם קרון המקומות השמורים הוא שמור לאנשים מיוחדים אשר שווים יותר ממני?
להבנתי תשלום פרימייה על מושב שמור משמעותו כי בהכרח יהיה מושב עבור אותו נוסע. אם לא שילמתי פריימיה - אזי לא בהכרח יהיה לי מקום פנוי.

אינני בקי בתקנות הרכבת - אבל כיצד ייתכן שיש מקום פנוי ואין באפשרותי לשבת בו?
למה רכבת ישראל לא תשפר את רמת השירות שלה ותאפשר לשבת בכל מקום שלא בשימוש? למה רכבת ישראל תעדיף כי אני ואחרים ישבו על הרצפה במשך שעה ויצפו במושבים הריקים?
עוגמת נפש סוג הנזק :
לאפשר לשבת בכל המקומות שלא בשימוש. פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה