פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי אלירם ואני לקוח קבוע של החברה שנוסע מידי יום מאשקלון לתל אביב ומשתמש בכרטיס רב קו בקו נסיעה אשקלון-תל אביב מרכז. היום (3/2/12), ניגשתי לקופאית בעמדה 1 בשעה (06:22) כדי לחדש את הכרטיס וכל עווני היה שלא ציינתי מה יעד הנסיעה. בתגובה הקופאית הרימה את קולה ואמרה ״אולי אני אמורה לדעת לאן אתה נוסע״ וציינתי שיעד הנסיעה הוא לתל אביב אך זו לא הספיק לה והמשיכה לומר שכל לקוח בא ולא אומר מה יעד הנסיעה ומאיפה היא אמורה לדעת בתגובה ביקשתי ממנה לא לכעוס ושבסך הכול לא שמתי לב מה גם שאני לא הייתי שם כש״כל לקוח״ לא ציין בפניה את יעד הנסיעה שלו. מה שבאמת העליב זה שבסוף הדברים שאמרה היא זרקה!! בכעס את כרטיס הרב קו וכרטיס האשראי שלי לעברי מול עיניהם של לקוחות שהיו בתור.
עכשיו, מודה שטעיתי שלא ציינתי מה יעד הנסיעה אך בטוחני שטעות זו אינה מצדיקה את תגובתה המזלזלת והמעליבה של הקופאית. אינני יודע מה שמה של הקופאית אך כיוון שאני רואה אותה כל יום פעמיים, באפשרותי להשיג את שמה בכל עת.
מבקש שתטפלו בעניין זה בהקדם כמו גם מבקש ליידע אותי שזה טופל. אין ברצוני להשתמש ברשתות החברתיות/עיתונים/ כל אמצעי תקשורת אחרת כיוון שדבר זה עשוי לפגוע קשות ברכבת ישראל שמשרתת אותי נאמנה מידי יום. הטענות שלי אינן כלפי רכבת ישראל אלא כלפי אותה קופאית שאיננה מודעת למעמדה.
עלבון סוג הנזק :
להסביר לקופאית שירות לקוחות מהו ובקשת סליחה פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה