התהגות בוטה מצד מנהל תחנת נתניה |
נושא התלונה: |
יום שני 18 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בעקבות איחור של יותר משעה ברכבת מרחובות לנתניה היום פניתי למנהל התחנה לקבלת פיצוי ביחד עם עוד בחורה. מנהל התחנה נתן לנו להמתין רבע שעה, ואח"כ לא נתן לנו פיצוי כלל. גם הוא וגם שאר העובדים התנהגו בגסות, והוא סגר לי את החלון על הידיים וניסה לחטוף לי את הטלפון מהיד.
אשמח לשלוח סרטון וידאו של מנהל התחנה מסרב לפצות אותי, סוגר לי את החלון על היד ומסרב להגיב.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי והסבר לסיבת ההתנהגות הבוטה מצד מנהל התחנה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|