פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התהגות בוטה מצד מנהל תחנת נתניה נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בעקבות איחור של יותר משעה ברכבת מרחובות לנתניה היום פניתי למנהל התחנה לקבלת פיצוי ביחד עם עוד בחורה. מנהל התחנה נתן לנו להמתין רבע שעה, ואח"כ לא נתן לנו פיצוי כלל. גם הוא וגם שאר העובדים התנהגו בגסות, והוא סגר לי את החלון על הידיים וניסה לחטוף לי את הטלפון מהיד.
אשמח לשלוח סרטון וידאו של מנהל התחנה מסרב לפצות אותי, סוגר לי את החלון על היד ומסרב להגיב.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי והסבר לסיבת ההתנהגות הבוטה מצד מנהל התחנה פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה