תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לפיצויים בעקבות אי-מתן אפשרות לממש הנחת סטודנט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ת"א סבידור מרכז ת.ד 18085 מיקוד 61180 כתובת:
בתאריך 3.3 נסעתי מתחנת רכבת בית יהושע לחיפה ברכבת. כשהגעתי לתחנת בית יהושע בשעה 20:26 ראיתי כי אין קופאית בסניף (לפחות בצד שממנו הגעתי) וניגשתי לקנות כרטיס במכונות הכרטיסים. במכונות לא מצאתי אפשרות לקבל את הנחת הסטודנט המגיעה לי (יש בבעלותי כרטיס רב קו "סטודנט מורחב" המעניק 50% הנחה לנסיעה בתחבורה ציבורית בין עירונית, כולל רכבת). מפני שמיהרתי והרכבת עמדה להגיע, שילמתי מחיר מלא של 26.5 ש"ח מתוך מחשבה שוודאי אוכל לקבל מחצית כספי בחזרה בתחנת היעד. כשירדתי מהרכבת בתחנת חוף הכרמל, פניתי לקופאית ולמנהל התחנה, אך הם אמרו שאין ביכולתם לעזור לי וייעצו לי לפנות לשירות לקוחות.

התקשרתי באותו הרגע למוקד הרכבת, שם אמרו לי להגיש פנייה מסודרת. אמרתי למוקדנית שאני מתכוון לנסוע ביום שלמחרת לפנות בוקר יחד עם בת זוגי מתחנת חיפה לב המפרץ, ושאלתי אותה איך אוכל לקנות את הכרטיס עם ההנחה המגיעה לי. היא אמרה לי כי ישנה אפשרות לקנות את הכרטיס עם ההנחה במכונות.

למחרת, ב4:10 לערך, הגעתי עם בת זוגי לתחנת לב המפרץ. שוב ושוב חיפשנו במכונות הכרטיסים, כשאנו מסתייעים במאבטחים ובעוברי אורח, אך לא מצאנו שום אפשרות לקנות כרטיס בהנחת סטודנט. לבסוף קנינו שוב כרטיסים (לבאר שבע!) במחיר מלא של 66.5 ש"ח לכרטיס.

חזרנו מהטיול אליו נסענו מאושרים, שכן הוא כלל הצעת נישואין שנענתה בחיוב :) אבל אחרי שהאופוריה קצת התפוגגה, נזכרנו בעוול שנעשה לנו. פניתי למחלקת פניות הציבור של הרכבת דרך האינטרנט ב24.3, וקיבלתי אישור על פנייתי. ב28.4 השבתי למייל הקבלה במייל נוסף, ושוב קיבלתי אישור על פנייתי.

למרות האישורים על הפניות, עד עתה לא קיבלתי תשובה משום סוג ובשום צורה.
כספי סוג הנזק :
החזר שווי ההנחות, מכתב התנצלות ופיצוי כספי נוסף על הטרחה הרבה, השירות הגרוע ועוגמת הנפש פתרון נדרש :