פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארוע בטיחותי חמור עקב רשלנות פושעת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בית שמש כתובת:
בית שמש סניף חברה:
תיאור הבעיה:

שלום, אני מצרפת מכתב תלונה ששלחתי לרכבת ישראל לפני שבועיים!! הובטח לי במייל חוזר שיטופל תוך 5 ימים, כבר עברו שבועיים ואין מהם שום ציוץ, כאילו מנסים להשתיק את הפרשה. אנא סיוע, אני רוצה תשובות ופיצוי הולם, או שאגש לבית משפט לענייני תחבורה בכל הכוח.
פשוט פושעים.

"שלום רב מכתב זה הינו תלונה חמורה בדבר רשלנות ובעיית בטיחות בתחנת רכבת ישראל בית שמש

הגעתי יחד עם בנותיי ועוד מכרים לתחנה ביום חמישי האחרון 4.7.13 בשעה 17:35 בערך, וכשהגיעה הרכבת התחלנו להיכנס פנימה.

תחילה, הכנסתי את הילדה הגדולה יותר (ילדה בת שלווש וחצי), וירדתי כדי להעלות את העגלה עם הילדה הקטנה שלי בת ה-9 חודשים שבינתיים המתינה עם אבי - הסבא שלה..

תוך שאני מכניסה את העגלה פנימה, סגר נהג הרכבת את דלתות הקרון עלי ועל העגלה, והעגלה החלה מעט להימחץ. הילדה הקטנה שלי ואני נכנסנו לפאניקה, ואיכשהו הצלחתי לדחוף את העגלה חזרה החוצה. מזלנו, שאבא שלי עוד נכח במקום, ותפס את העגלה כך שלא תיפול בין המרווחים אל המסילות.

בינתיים, מכרים וחיילים סייעו לי להחזיק את הדלתות, והנהג מתחיל בנסיעה בלי לשים לב, תוך שילדה אחת שלי בתוך הרכבת, אני נמחצת בדלת וילדה שניה שלי עם העגלה נמצאת בחוץ!!! עד שחלק מהנוסעים התחילו לצעוק לשומרים\מאבטחים שבמקום ולנסות לומר לנהג לעצור ולפתוח את הדלתות בעוד שהנהג בכלל התחיל בנסיעה מבלי לשים לב שאנחנו חצי בפנים חצי בחוץ. באותם רגעים לא ידעתי מה לעשות ילדה אחת בפנים ילדה אחת בחוץ כולנו בפאניקה והנהג פשוט ממשיך לנסוע.

בסוף איכשהו מישהו הצליח להסב את תשומת ליבו של הנהג שעצר את הרכבת ופתח את הדלתות.

אירוע לא פשוט.
מה שבעבר היה כיף וחוויה של לנסוע ברכבת, כבר לא חוויה, הבת שלי בת ה-3 מבקשת שוב ושוב שלא לנסוע ברכבת יותר.

בתפקידי, אני בין היתר ממונה בטיחות במפעל בו אני עובדת, ואני חושבת שעל מאורע כל כך מפחיד שנובע כתוצאה מרשלנות חד משמעית שלכם כחברה ושל הנהג כנהג, מצריכה התייחסות רצינית מכם תוך שאתם לוקחים בחשבון את כל הנזק, עגמת הנפש, והחשוב מכל - הסכנה בה היינו נתונות!!

אני מודיעה, שבהעדר התייחסות רצינית מכם לעניין, אפנה למשרד התחבורה ואגיש תלונה כמקובל בכל הערוצים האפשריים.

בימים אלו אני בקורס, תוכלו להשיב למייל זה או לחלופין לצלצל לבעלי 0506288859

תודה

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה