פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השבתת הרכבת ל-3 ימים ללא פיצוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
כמו בכל חודש גם בחודש יולי 2013 רכשתי כרטיס חופשי חודשי לנסיעה ברכבת ישראל מתחנת בנימינה לת" סבידור מרכז.
למרות ההחלטה של רכבת ישראל לסגור את הקו הנ"ל לאור עבודות תחזוקה לא הוסכם לתת שום פיצוי לאלו שרכשו כרטיס חופשי חודשי במחיר מלא משמע שילמתי עבור נסיעה לחודש מלא, קיזוז לי 3 ימים והם לא מוכנים לתת לי החזר על הימים האלו.

להלן השתלשלות האירועים מול פניות הציבור של רכבת ישראל:

1. לאחר שיחה עם נציגה בשם טובי הובטח לי שיחזרו אלי היום (22.7.2013) עד שעה 18:00 ממחלקת פניות הציבור.

2. לאחר שיחה עם נציגת השירות של תלונות הציבור של רכבת ישראל הוסבר לי ששווי הכרטיס שלי הוא עד ה-12 לחודש כך שאני לא צריך לקבל שום זיכוי.

אני שילמתי על כרטיס חופשי חודשי משמע כרטיס נסיעה לחודש ימים ברכבת. למרות ההתרעה של החברה על סגירת הקו הם לא מוכנים לתת שום אלטרנטיבה אחרת או זיכוי כספי על הימים שקוזזו.
הם עשו את אותו הדבר ללפחות שמונה אנשים מהעבודה שלי.
זאת הטעיית הצרכן באופן חד משמעי.

מקווה לקבל את עזרתכם בעניין.
תודה מראש.
כספי סוג הנזק :
החזר של 3 כרטיסים הלוך ושוב מבנימינה לת"א. פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה