פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ועיכוב בתנועת הרכבת נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני נוסעת ברכבת מדי יום לעבודה ובחזרה (מתחנת ראשונים לתחנת השלום) בשעות קבועות. אתמול הגעתי לתחנת השלום לקראת השעה 15:16, הרכבת לראשונים לא הגיעה במועד, לאחר מספר דקות הכריז הכרוז על הרכבת לרחובות שנכנסת לרציף. משהתחילה הרכבת לנוע התברר כי רכבת זו נוסעת לראשונים ולא לרחובות (עלי לציין כי איני היחידה שהוטעתה, נוסעים נוספים לראשון נשארו עימי על הרציף ואילו נוסעים לרחובות עלו בטעות על רכבת זו). עליתי על הרכבת הבאה וירדתי בלוד במטרה לעלות על הרכבת הבאה לראשונים. בלוד חל עיכוב ממושך והרכבת לראשונים הגיעה רק בשעה 16:45 (במקום ב- 16:07).
ביתי הקטנה נמצאת בגן ילדים עד השעה 16:30 ואילו בנותי הגדולות נמצאות לבדן בבית ומצפות לשובי בשעה 16:00. לאחר כמעט שעתיים בחום המתיש הגעתי לאסוף את ביתי לקראת השעה 17:00.
זו אינה הפעם הראשונה בשבועות האחרונים בה קורות תקלות כאלו ואחרות הפוגעות בתנועת הרכבות ומעכבות מאד את הנוסעים ובכללם אותי.
אנא - עשו כמיטב יכולתכם למנוע מצבים כאלה בעתיד!
הנסיעה ברכבת היא כיום הבחירה הנוחה לי אולם אם מצבים כאלו יחזרו על עצמם בתדירות בה הם קורים בעת האחרונה, אאלץ לחזור ולנסוע במכונית.
בזבוז זמן יקר סוג הנזק :
לתשומת ליבכם!! פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
ממונה פניות הציבור שם ותפקיד:
לכבוד
הפונה הנכבד

א.ג. נ.,


הנדון: פנייתך לרכבת ישראל
תגובה:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-5774000

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה