פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ומחשב גרועים ביותר! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
בן ציון גליס 48, 49277, פ"ת. כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מחשב samsung לפני שבוע והוא הגיע תקול. כשהתקשרתי לתמיכה הטכנית נציג סמסונג בשם אפרים ענה לי והעביר אותי למספר אחר, כשהתקשרתי למספר השני ענה לי שוב אפרים והתעצבן עלי על זה שביקשתי שירות וניתק לי את הטלפון בפנים. לאחר הרבה נסיונות כושלים, הגעתי לתמיכה הטכנית של מחשבי סמסונג.

לפי "בדיקות" של התמיכה של IBM, המחשב תקין מבחינת חומרה והאחריות שלי אינה כוללת תקלות חומרה למרות שהתקלה קיימת מהיום הראשון שקיבלתי את המחשב.
הפתרון שלהם הוא לתת ללקוח שלכם לפרמט את המחשב בעצמו למרות שהמחשב הגיע כבר תקול. אני צריך לפתור בעיה שהמחשב שלהם הגיע איתה. נשמע לי כמו בדיחה ונשבעתי בחיי שאני יעשה הכל כדי למנוע מכל אדם שיעבור בדרכי לקנות מוצרים שלכם. השירות לקוי ולקיחת האחריות על המוצרים שלכם עומדת על במה בערב סטנדאפ.
אני לקוח ותיק מאוד של חברת dell ולצערי בפעם הראשונה שפתחתי את דלתות העסק למוצרים של סמסונג נחלתי אכזבה קשה.
העיקר שקניתי מחשב ב 3000 שקל וההפסד הוא "זעום".
הגיע הזמן שלהם לקחת אחריות על מוצר תקול ולטפל בלקוח שסה"כ קיבל מחשב לא תקין, סה"כ לחרוג מגבולות הרצון ולהגיע קצת לכיוון גבולות היכולת ולטפל בלקוח במקום להשאיר אותו כעוס וחסר חשק להשתמש בכלל במחשב הזה. פשוט שירות זוועה.
עלבון, בזבוז זמן, נתקעתי עם מחשב גרוע סוג הנזק :
החזרת המחשב או החלפתו לחדש. פתרון נדרש :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
שי שם ותפקיד:
יש להפנות את התלונה ליבואן של מחשבים או החנות, אנו יבואן של מכשירי סלולאר סמסונג, אין קשר אלינו. תגובה:
לפנות לספק הרלוונטי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה