פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לקוי ואי מתן שירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן ציון גליס 48, 49277, פ"ת. כתובת:
תיאור הבעיה:
תאריך 25.3.14 קניתי בטרייד אין מכשיר גלקסי מיני 4 בחנות בקניון מול הים באילת.
כאשר קניתי את המכשיר ביצעתי בדיקה שהמכשיר מוציא ומקבל שיחות והודעות אך לתומי לא בדקתי שהמצלמה עובדת.
כאשר גיליתי את העניין מסרתי את המכשיר לתיקון בחנות בקניון הזהב בתאריך 06.04.14 הייתי צריך לחכות שבוע עד שהמכשיר יחזור (וזו תקופה די ארוכה עידן של היום).
כאשר הגיעה נציגה מטעמי לקבל את המכשיר שבוע למחרת נמסר לה הטלפון באריזה סגורה וכאשר פתחתי אותו ראיתי שחסר הפאנל האחורי.
למחרת בערב חג בבוקר הגעתי לחנות שוב שוחחתי עם המנהל בשם אלעד ודיווחתי לו על החוסר אחריות שככה מוציאים מכשיר ללקוח ללא ביצוע בדיקת תקינות ושלמות ומסר לי כי בחול המועד יום רביעי או חמישי ייצרו איתי קשר לבוא לקחת את הפאנל האחורי והוא מתנצל על המקרה.
כמובן שלא חזרו אליי ובמוצאי שבת ניגשתי שוב לחנות הוא לא היה והנציגה במקום רשמה את פרטיי ואמרה שלמחרת בבוקר יום א' הוא ייצור עימי קשר.
מיותר לציין שעד עכשיו לא נוצר שום קשר עימי וכאשר דיברתי עם נציגה בטלפון (לאחר המתנה של חצי שעה על הקו) היא גם התנצלה אך עדיין אני עדיין צריך להמתין מספר ימים עד שהפאנל יגיע לחנות ורק אז יצרו עימי קשר!!!
פשוט בושה וחרפה לחברה שלכם שככה מתנהלת בצורה גרועה החל מהרגע הראשון שלא בודקת שמכשיר שיוצא ללקוח יוצא תקין מכל הבחינות, בושה וחרפה לחברה שהמעבדה שלה מחליפה טלפון ולא בודקת שהטלפון יוצא בשלמותו ללקוח ושוב פעם בושה וחרפה שמנהל הסניף שמקבל את הסחורה לא בודק את המכשיר לפני מסירה ללקוח ועד יותר חמור שאפילו לא מתקשר ללקוח להגיד לו שיש עיכוב .
עכשיו אני שוב צריך לבזבז דלק בפעם הנוספת שאסע כדי לקחת את הפאנל החסר.
מה שגם כל התקופה הזו אישתי מתניידת ללא טלפון בעקבות מבצע הטרייד אין שביצעתי.
בנוסף שביקשתי לשוחח עם מנהל אני צריך להמתין מעכשיו 22.4.14 משעה 13:30 עד 48 שעות שמנהל יואיל בטובו לחזור אליי.
מעניין מה יגיע קודם אם בכלל השיחה או הפאנל.
התביעה על עוגמת נפש כבר נכתבת ברגעים אלו פשוט ביזיון וזילזול בלקוח !!!!!
חברת סמסונג שלום לכם היום 29.4 שעה 15:00 ועדיין לא יצרו איתי קשר שום גורם מטעמכם. כרגיל אציין שהשירות שלכם גרוע ביותר!!!!
חברת סמסונג שלום היום אחר הצהריים 29.4 הגיע הטלפון המיוחל מהחנות שהפאנל הגיע. שוב הייתי צריך להגיע בכוחות עצמי ולבזבז דלק. לידיעתכם עדיין מנהל שירות לקוחות לא יצר עימי קשר והשירות שלכם פשוט ביזיון!
עלבון, כספי, סוג הנזק :
פיצוי כספי על הטירטור דלק ועלבון פתרון נדרש :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה