פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מכשיר פגום ואי החלפתו בחדש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בן ציון גליס 48, 49277, פ"ת. כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
אפרט את התלונה בקצרה ככל שניתן.
קניתי מתנה לאשתי, סמסונג גלאקסי 4S , מחנות של KSP בפתח תקווה.
כבר באותו יום, עם הגעתי הביתה, לא הצלחנו להכניס את המטען לשקע שבתחתית המכשיר. משהו בפנים היה רופף ולא תקין והבחנתי בכך כבר עם פתיחת הקופסא.
מאחר ואנו מתגוררים בחדרה, הצלחנו להגיע חזרה לחנות רק לאחר קצת פחות מ 48 שעות.
החנות סירבה להחליף לנו מכשיר ושלחה אותנו לסמסונג בפתח תקווה בטענה שאולי הנזק נגרם על ידנו.
הגענו לסמסונג בפתח תקווה ושם הבטיחו לנו שאם יש צורך בהחלפת חלק בתחתית המכשיר, יתנו לנו כמובן מכשיר חדש, הרי שנרכש לפני 48 שעות ולא הגיוני שבמו ידנו שברנו חלק פנימי.
לאחר מספר ימים חזרו אלינו ואמרו שהחליפו לנו חלק אבל לא נקבל מכשיר חדש.
מאז אנו מתגלגלים מנציג לנציג בשירות הלקוחות, נציגה אחת טוענת שמגיע לנו מכשיר חדש, לאחר מכן חזרה בה וטוענת שבמעבדה החליטו שמדובר ב"נזק לקוח", מבלי לדבר איתנו בכלל. כל השיחות מוקלטות כמובן.
פנינו לחברת סמסונג עשרות פעמים, בטלפון השארנו הודעות ולא חוזרים אלינו. פנינו פעמיים בכתב דרך האתר שלהם ולא חזרו אלינו.
החברה מוצפת בפניות ותלונות וכעת ברור לי גם מדוע..

עזבתי את אייפון לטובת סמסונג, עשיתי טעות.
מקווה שגם אחרים לא יעשו את אותה טעות.
נגרמה לנו עוגמת נפש, צער, בזבוז של שעות המתנה בטלפונים מולם,
כעס בלתי פוסק על אטימות מוחלטת..
חבל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר למכשיר חדש פתרון נדרש :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה