פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פנייה לתיקון מכיר גלקסי 3 נושא התלונה:
עשור עליזה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏17 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
בן ציון גליס 48, 49277, פ"ת. כתובת:
חיפה גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
המכשיר נכבה מעצמו אך ממשיך לקבל שיחות ואני לא יכולה לדעת מי התקשר אלי כדי להדליק רת המכשיר היה עליי כל פעם לפר את המכשיר להוציא את הסוללה ואז להדליק. התקלה היא מהיום הראשון שהטלפון נקנה הוא נקנה ברשת קרביץ ואמרו לו שהאחריות של סקליילקס סאני תקשורת.
בגלל כל ההוצאה וההכנסה של הסוללה כל פעם שהמכשיר נכבה המכשיר קיבל מכה קטנה מאוד בקצה וטיפה נסדק, הסברתי לנציג שיכול לבדוק מול מנהלת חנות קרביץ בקניון נהריה שהתקלה היא לא מהפגיע כי הודעתי לה ביום הראשון שהמכשיר נכבה. היא אמרה לי לעקוב אחרי זה ואם זה ימישיך לשלוח לתיקון. התקשר אליי היום נציג של סקליילקס והתנא את התיקון בתנאי שאתן לו אישור להחליף לי מסך בסך 540 ₪ אני כמובן לא הסכמתי כי המסך נפגע בצורה קלה ביותר ולא מעוניינת להשקיע בטלפון שעלה לי 1600 ₪ עוד 540 ₪. המעבדה לא הייתה מוכנה לשמוע ולא מוכנה לתקן לי את הטלפון. הטלפון נקנה ב-10/3/14 ויש לי אחריות יצרן לשנתיים.
וטרטור ליסוע לחיפה כשאני גרה בנהריה לבזבז יום עבודה סוג הנזק :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה