פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון מכשיר במסגרת האחריות נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בן ציון גליס 48, 49277, פ"ת. כתובת:
תיאור הבעיה:

מספר תיקון - 2141704

שלום רב,

בחודש יולי 2013 רכשתי באמצעות חנות באג מחשבים מכשיר מסוג סמסונג גלקסי S4 עם אחריות למשך שנתיים של היבואן.
ביום 12.10.2014 בשעה שהייתי עם בני באשפוז בבית החולים, לפתע הפך מסך הגלקסי למסך זוהר ולאחר מכן לשחור
והתצוגה הפסיקה לעבוד.
יש לציין שהמכשיר היה בכיס מכנסיי באותו רגע.
יום לאחר מכן, ביום 13.10.2014 פניתי למרכז שירות של סמסונג בקניון דיזינגוף סנטר ושם השארתי את המכשיר לתיקון.
ביום 20.10.2014 יצרו עימי קשר מסאני תקשורת וטענו כי במסגרת המסך ישנו שפשוף והדבר מעיד על כך שהטלפון נפל ולכן המסך הפסיק לעבוד ולכן עלי לשלם סך של 740 ש"ח לתיקון המסך.

מזה זמן רב הנני מנסה להשיג את החברה טלפונית:

הריני להודיעכם: השפשוף שמופיע במסגרת המכשיר נגרם לפני כשנה.
כעת המכשיר הפסיק לעבוד כאשר הוא היה בכיס מכנסיי וללא שנפל או נגרם לו נזק חיצוני כלשהו.

החברה מתבקשת שלא להתחמק מאחריותה ולתקן את המכשיר באופן מיידי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מסך המכשיר באופן מיידי. פתרון נדרש :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה