פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות במסגרת האחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מנחם בגין, פ"ת. כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי כמות מכשירים של סמסונג מדגם E3300 לאחר הקניה התוודעתי לבאג במכשירים האלו המכשירים כל הזמן נכבים מעצמם ולפעמים גם נדלקים אחכ מעצמם. (המכשירים כבר לא משווקים היום בחנויות בגלל הבאג הזה...) הגעתי למרכז שירות סמסונג בפתח תקוה לשים את המכשירים לתיקון. אבל הם לא הסכימו לקבל את המכשירים לתיקון בגלל שאין לי אשראי להשאיר לביטחון. למרות שהם תריכים להשאיר לי אשראי כי המכשירים נשארים אצלם. הבטחתי להם שאם תיהיה בעיה אשלם מזומן. אבל זה לא עזר התחננתי שיקחו את המכשיר עד כדי שיצאתי מבוישת מהמקום . שהעיפו אותי בבושת פנים. אפילו לא ניסו להבין . עכשיו נשארתי עם מכשירים תקולים בלי קוים.
עוגמת נפש כספי סוג הנזק :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה