פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת סלולר שאינה מוכנה לתקן את המכשיר למרות שהאחריות בתוקף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בן ציון גליס 48, 49277, פ"ת. כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,רכשתי פלאפון לפני כ5 חודשים מהרשת "באג" ושילמתי יותר מהמחיר שהציעו בשאר המקומות מכיוון שהעדפתי אחריות של שנתיים על פני אחריות של שנה.
מההתחלה המכשיר עשה לי בעיות אבל משכתי את זה הרבה זמן עד שכבר הפלאפון בקושי מתפקד..הייתי היום בחברת תיקונים שלהם ששייכת ל"סמסונג" שיושבים בקניון דיזינגוף סנטר בתל אביב בכדי לשלוח את המכשיר סוף סוף לתיקון אך נאמר לי שבגלל שיש שבר/סדק קטן במכשיר האפשרות היחידה שלי היא לשלם 750 שקל על תיקון המסך ורק אז הם מוכנים לתקן לי את המכשיר..לא התלוננתי על הסדק הנ"ל וזאת לא הבעיה שבגללה באתי מלכתחילה אך חזרו והתעקשו שאם לא מעוניינת גם לתקן את המסך על הדרך הם לא יתקנו לי את המכשיר..האם זה חוקי ואפשרי לעשות דבר כזה? שה מכשיר חדש שלא נהניתי ממנו ולא עלה לי מעט כסף..תודה מראש,נטלי.
ועוגמת נפש סוג הנזק :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה