פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תודעת שרות וטרטור לקוחות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
בן ציון גליס 48, 49277, פ"ת. כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
שמי אריה הזורע
בתאריך 31.12.14 מסרתי מכשיר טלפון לתיקון במסגרת אחריות בחנות של סמסונג בקניון בגרנד קניון חיפה .
הנציג מסר לי כי זמן תיקון הינו 4 ימי עסקים
הפלא ופלא חלף שבוע ואף לא טלפון.
ביום שישי ה 9.1.2015 ניגשתי לקניון לבדוק מה קורה עם הטלפון מסרו לי שישנה בעיה בשקע טעינה ובגלל שלא אישרתי תיקון המכשיר בדרכו חזרה לחיפה
יש לציין כי כלל לא התקשרו לעדכן אותי על מהות התקלה ובטח שלא עידכנו על עלות תיקון
מסרו לי ליצור קשר ביום א עם החברה .
ביום א 11.1.15 התקשרתי לחברה ונציג שמקבל הודעות מסר לי כי יחזור אלי נציג תמיכה עם תשובות .
באותו יום אחר הצהרים חזר אלי נציג והבטיח לי כי הוא ישלח מייל דחוף לסניף בחיפה ויעדכן אותם שכאשר המכשיר יגיע לסניף בחיפה לשלוח אותו אליהם חזרה למעבדה לבדיקה חוזרת ולהצעת מחיר .וכי הדבר יעשה במהירות על מנת לפצות על אי הבנה שקרתה מצידם .
כאמור עברו 4 ימים נוספים וטרם נוצר קשר עם נציג ואו מעבדה
היום ה 15.1.2015 נוצר שנית קשר על ידי עם חברת סמסונג ישראל והתשובות שקיבלתי מהם אינם מספקות נוצר רושם של חוסר סינכרון מצידם לגבי מיקום המכשיר ומצב בדיקתו
נציגת השרות הבטיחה לי שיווצר קשר היום או מחר לגבי עלות ומהות התקלה
אני מוצא את כל המקרה הזה מקומם
חוסר תודעת השרות והרגשת הטרטור שיכולה להוציא אדם משלוותו
מקווה לעזרתכם
בברכה אריה *** 052***4499
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול מהיר יותר פתרון נדרש :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה