פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר גאלקסי אס 3 מיני לא תקין. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
בן ציון גליס 48, 49277, פ"ת. כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום 14/11/14רכשתי מכשיר טלפון סלולר מסוג גאלקסי אס 3 מיני מחנות מחסני חשמל סנף גראנד קניון בבאר שבע. לאחר שבוע ימים התגלו בעיות בטלפון לא ניתן להעביר את המסך. פניתי לסניף שרכשתי ממנו ושם סירבו לקבל אותו בטענה שאני צריך לקחת אותו לתיקון. להזכיר מדובר במכשיר חדש שהיה ברשותי בדיוק שבוע ימים ולא אמורות להיות לו בעיות. התעקשתי על כך שהוא יבדק על ידם ואף שישלחו אותו למעבדה. לאחר 3 שבועות התקשרתי אליהם לברור ושם נמסר לי שצריך להעביר אותו למעבדה. לאחר המתנה נוספת פניתי שוב לסניף ושם נאמר לי שהם ממתינים לסוכן שצריך לקחת את המכשיר. כמו כן יש להמתין 21 ימיי עבודה. ביום 18/01/15 צילצלו אלי ואמרו לי לבוא לקחת את המכשיר למעבדה !!?? לא הבנתי מדוע המתינו כל כך הרבה זמן כדי לומר לי לבוא לקחת את המכשיר למעבדה? נראה לי שהעובדים פשוט שכחו מזה לגמרי . פשוט עושים צחוק מאנשים. היום נאלצתי לקחת את המכשיר מהסניף. כל ההתנהלות שלכם אינה רצינית ומזלזלת בציבור הקונים שלכם. לא יתכן שארכוש מכשיר חדש ולאחר שבוע אצטרך להגיע לתיקונים . נא בדיקתכם ותשובתכם בהקדם.בתודה.
בזבוז זמן סוג הנזק :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה