פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון פלאפון שנגמר בפלאפון שלא עובד. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון אשדוד כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.12.13 ניקנה בKSP עד הלום סמסונג ATIV S. לפני כחודשיים הפלאפון הפסיק לעבוד, הלכתי לסניף סמסונג אשדוד לברר מה קרה לפאלפון. אחריות על המכשיר היא שנתיים. בסניף נאמר שהבעיה היא "כניראה בסוללה, על הסוללה אחריות רק שנה אז עדיף תקנה סוללה חדשה מאשר לחכות למעבדה, ביזבוז זמן". בסניף עצמו לא היתה סוללה וגם בכמות מכובדת של חנויות לא היתה סוללה למכשיר והפיתרון הסופי היה הזמנה מאיבי. הזמנתי סוללה מקורית ב41 ש''ח. אחרי חודש הגיע הסוללה!!! הכנסתי אותה למכשיר המכשיר נדלק ועבד יום שלם... בערב שמתי אותו לטעינה והוא נכבה כמו קודם. בתאריך 5.5.15 הלכתי לסניף ואמרתי שכניראה יש בעיה במכשיר והוא נלקח למעבדה. אחרי כמה ימים התקשרו מהסניף ואמרו שהבעיה היא בשקע טעינה בגלל קורוזייה ואין עליה אחריות צריך לשלם על התיקון 191 ש''ח. שילמתי את הסכום. היום בתאריך 14.5.15 קיבלתי הודעה מסניף אשדוד שמכשיר חזר ואפשר לקחת אותו, הגעתי למקום וניסיתי להדליק אותו איך ללא הצלחה... חיברתי לטעינה איך גם ללא הצלחה. התחלתי לקרוא את הקבלה ובא כתוב שסוללה לא תקינה (למרות שלא אמרו לי קודם שיש בעיה גם בסוללה וזאת הסוללה שעבדה אצלי יום שלם מאיבי). אחרי ויקוח עם הפקיד, שעבר כבר חודש וחצי שאני בלי מכשיר ואחרי קבלתו הוא לא עובד. הפקיד אמר לקנות סוללה חדשה ושאין להם בסניף סוללה כזאת ולקח את המספר שלי שאם המנהלת סניף תירצה להזמין סוללה חדשה כזאת הוא יצור איתי קשר". אחרי חודש וחצי בלי פלאפון וביזבוז של 232 ש''ח לאוויר, אני בלי מכשיר שפועל... תודה רבה על השרות, בטוח שהמכשיר הבא שלי ושל משפחתי לא יהיה סמסונג!!!

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה